Wat lekker!!!!!!!

Ik ben vega, dus koop nooit hotdogs bij de Hema. Nu zag ik een verpakking liggen met hotdog broodjes, saus en worstjes. Ik heb deze meegenomen, de worstjes in de prullenbak gegooid, broodjes gebakken, mosterdsaus erin en een vegaworstje erin…

En wat is dat LEKKER!!! :drool: :drool: :drool: Die saus, heerlijk!!!

:lol: de mosterdsaus die in de broodjes van de hema zit die is echt niet te versmaden lekker :drool:

Ja klopt!!!

Krijg spontaan zin in zo’n broodje :drool:

Ik voelde me wel lullig dat ik vlees gekocht had. Slaat ook nergens op natuurlijk dat ik vlees koop. Volgende keer koop ik de broodjes wel los en de saus ook. Als dat kan in ieder geval…en anders maar niet. Ik voel me behoorlijk stom dat ik de vleesmarkt gesponsord heb.

:dance: :drool: :drool:

ik vind de hele combi heerlijk… sorry voor de vega dames :mrgreen:

met respect voor jullie natuurlijk :-*

Oe, dat klinkt lekker (ik hou van mosterdsaus)!

Hopelijk kun je het ook los kopen? Anders gaan alle vega’s alsnog de vleesmarkt sponsoren :shifty: .

Hoi Joepie

Dat was eigenlijk ook mijn eerste gedacht toen ik je berichtje las. Maar goed dat je het zelf ook dacht.

Dit heb ik ooit een keer gehoord. In de trant van. Als je dan toch een dier doodmaakt om te eten heb dan ook het fatsoen om het op te eten en gooi en het niet in de prullenbak. Of zoiets, klinkt in het engels toch beter

Maar, die combi is gewoon verrukkelijk. En vooral de saus! jammie.

Ik weet trouwens niet of ie gewoon los te koop is.