wat leggen jullie in de voortent

hoihoi



nog een paar nachtjes en dan gaan de weg met de vouwwagen. Wij hadden twee jaar geleden grondzeil in de voortent maar op de plek waar we nu naar toe gaan hebben ze dat liever niet.



Ik heb al eens rondgekeken maar de meeste alternativen zijn heel erg duur en er zijn zoveel verschillende dingen voor dus wat hebben jullie en hoe bevalt dat.



groetjes

marlies

Er bestaat grondzeil dat vriendelijk is voor het gras (ik weet niet precies hoe het heet maar het laat water en lucht door). Laatst was het ook bij de Aldi in de aanbieding. Dit vinden campings normaal gesproken geen probleem.

Tenttapijt! Ideaal!







Gras blijft prima!

Dat gebruiken wij ook, tenttapijt.

ivm kruipen van Siep hebben wij ook tenttapijt gekocht voor gewoon in de tuin. Ideaal :thumbup: Ik vind het zelfs lekker liggen. De strecher kan de deur uit (vond het altijd al een rotding om op te liggen, veels te smal en ik vind het ook altijd eng als je een beetje wil verdraaien :?



Wel prijzig, maar dus ook te gebruiken zonder tent :wink:



Mijn schoonzus had het laatst een stuk goedkoper bij de lidl vandaan (als het daar weer is, ga ik het zeker ook halen). Bij de Aldi laatst idd ook, al scheelde dat volgens mij niet heeeeel veeeel met als je het in een eh… campingwinkel(?) koopt. En daar kun je het per m kopen. Dus precies zoveel als je wil hebben.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Isabel Sofie wrote:

Tenttapijt! Ideaal!







Gras blijft prima!




Jaah die bedoelde ik :mrgreen:

ben blij dat wij tot nog toe gewoon toegelaten zijn met onze tent met vastgeritst kuipzeil… want zonder heb ik geen tent :lol:



Na 2 weken ziet het gras er idd niet meer uit, maar gras komt uiteindelijk wel weer goed.

@mamaMarije wrote:

ben blij dat wij tot nog toe gewoon toegelaten zijn met onze tent met vastgeritst kuipzeil… want zonder heb ik geen tent :lol:



Na 2 weken ziet het gras er idd niet meer uit, maar gras komt uiteindelijk wel weer goed.




Ja voor tenten is het natuurlijk een ander verhaal :lol: Om nou alle onderkanten uit de tenten te halen en op het gras te moeten gaan slapen… hihi… wel leuk als het regent, dan spoelt je luchtbedje gezellig naar buiten met de stroom mee :mrgreen:

ik vindt tent tapijt zoals hierboven juist helemaal niet ideaal alles valt tussen de gaatjes.



ik vindt een geweven tent tapijt veel fijner die kun je ook goed vegen en onderhouden.

Je moet alleen checken of dat mag sommige campings hebben daar regels in

De camping waar wij een paar nachten heen gaan verbied ten strengste niet lucht en waterdoorlatende grondzeilen en daar wordt serieus streng op gecontroleerd. Dus wel handig om te weten als je naar veel vercshilende campings gaat.



Wij hebben alleen een luifel en leggen daar niks onder, dus hebben dat probleem gelukkig niet.

hoihoi



dat geweven tapijt is dat niet erg duur? Ik zag dat ze bij de lidl volgende week iets in de aanbieding hebben wat er ook oplijkt weten jullie of dat wat is?



groetjes

marlies

Vandaag was ik bij mijn schoonouders en daar toevallig de lidl nog ingedoken (heb ik hier niet). Wat ik zag hangen is dat ze volgende week dekzeil hebben. Volgens mij hetzelfde wat ze bij elke bouwmarkt ook hebben liggen. Laat weinig door, pas als het heel lang ligt gaat het wat doorlaten (heb iets dergelijks over de zandbak liggen, nu na 2 jaar blijft de zandbak niet geheel droog meer, maar zeker ook niet heel nat :wink: )



:-* Liefs, Evelien :vlinder: