wat leg je in een wandelwagenbak.?

misschien wat mosterd na de maaltijd (en uit de “oude doos” (en daarmee bedoel ik niet mezelf :naughty: )) maar zo deed ik het:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41513&postdays=0&postorder=asc&start=0



ik heb in de bak nooit kruikjes gebruikt. De wagen stond bijna altijd op kamertemperatuur dus daar konden ze zo in.

Ik had altijd wel een zeiltje in de bak (en de wieg) liggen maar niet onder het hoofdje.

zouden die hormonen ook blind maken :oops: nu ik die foto’s weer zie had ik de bekleding best eens mogen wassen :sick:

@merel33 wrote:

het is wel ingewikkelt allemaal hoor.enne ben nu wel heel blij dat ik dit topic geopend heb want,ik wist bv niet beter dan dat je het kruikje er in moest laten liggen,maar die is dus alleen om het bedje op te warmen en dan haal je er hem er dus uit als je de baby er in doet…dit wist ik dus ook niet :oops:



:thumbup:




hahahah dat weet ik na 3 kinderen ook nog eens niet, pas bij iris wist ik dat een kruik alleen voor het verwarmen was hihihihi



ach ja zo leer je elke keer wat bij…



ennuh de kraamverzorgster laat je echt alles zien geloof mij maar, en als je dan nog met vragen zit, kan je ze altijd aan haar stellen!!!
Ik heb ook in de kraamzorg gewerkt (van 1999 tot 2006) en wij moesten al die tijd het zeiltje eruit halen. zoveel plast een (pasgeboren) babytje natuurlijk nog niet dus waarom zou je een zeiltje gebruiken?


Ik heb de wieg van mijn zoon in de kraamweek 2 keer snachts mogen verschonen, omdat alles nat was!!!!! Dus toch veel geplast??? :mrgreen:

Hier werd ook gelijk het zeiltje uit de wieg gehaald, door de kraamzorg!
Pas toen hij groter was en in zijn ledikant lag ben ik het weer gaan gebruiken.