wat kunnen we verwachten!

Hoi allemaal



om maar even bij het begin te beginnen, ik heb in mijn jeugd leukemie gehad waarbij ik chemotherapie en bestraling heb gehad.

Nu hebben we afgelopen maadag 22 mei een cola-screening gehad waaruit naar voren kwam dat mijn voorraad eicellen waarschijnlijk is aangetast want ze waren niet te zien op de echo? Nou werd ons verteld dat ze bloedonderzoek nodig hebben om officieel te zeggen of er nog zijn, wel stond er eentje op klappen. Nu moet ik in het begin van mijn cyclus nogmaals bloed laten prikken zodat ze ons 14 juni de uitslag kunnen geven.



Ik hoop dat er nog zijn en dat ze er wat mee kunnen en dat we toch nog zwanger worden.



Hebben jullie een idee wat we kunnen verwachten???



Groetjes van een :? frouke

Hoi Frouk,



Ik kan je helaas niet verder helpen met je vraag, maar ik zag dat je nog helemaal geen respons had en dat vond ik ook zo sneu.

Maarre… als er toch nog wat op knappen staat, lijkt t me dat er toch nog wat groeit en dat lijkt me dan weer een lichtpuntje. In ieder geval heel veel sterkte gewenst de komende tijd.



Liefs,

Daniëlle

Ik kan je ook niet helpen, maar idd er staat er een op knappen. Is die dan wel te zien en groot genoeg.

En je hebt wel altijd een menstruatie gehad gewoon na die tijd.



Misschien dat er andere meiden zijn die wel een antwoord voor je hebben.

Hoi,



ik heb vanaf mijn 11e altijd gewoon gemenstrueerd. Deze eicel was erg goed te zien op de echo, nou waren mijn eileiders ook niet zo goed te vinden want er werd flink op mijn buik geduwd. We zien wel want eruit komt allemaal ik was alleen benieuwd of er meer mensen zijn die dit herkennen of eventueel ook leukemie hebben gehad in hun jeugd en moeilijk zwanger kunnen worden.



groetjes Frouke