Wat kunnen twee weken toch lang duren!!

Het leek me zo leuk nog een keer al het spannend rond zwanger worden mee te maken.

Heb er na twee rondes alweer genoeg van :lol:

Men wat kunnen twee weken lang duren zeg.

Hebben jullie ook zo’n hekel aan het afwachten van die twee beruchte weken na je eisprong tot aan je NOD.

Ik voel me niet fit en heb eigenlijk nergens zin in, hoef niet veel te werken momenteel wat aan een kant lekker is maar aan de andere kant gaat de tijd als stroop en voel ik me als stroop. Bleh.

Nou ja wilde gewoon even klagen :shifty:

Maar nu ga ik nog even wat doen want over een uurtje moet ik lasse op gaan halen en dat is een goede stok achter de deur.

Bella,

Ik hoop voor jou dat je je nog lang niet zo fit zal voelen om een hele leuke reden ! :wink:

Ik duim voor je dat je ongeveer binnen 5 dagen een pos test zal hebben !

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

liefs

Gerda

De laatste twee weken duren bij mij ook altijd lang!

En volgens mij wen je daar nooit aan… :cry: :?

Succes en ik hoop dat je snel zwanger zal zijn!!!

Liefs,

Hoop

tja, en zelfs na die twee weken, als je test niet positief is, maar er ook geen :twisted: :twisted: zijn

Ow Fietje, die zijn nog erger!!!

Spannend voor je!!! :thumbup: :pray:

Liefs,

Hoop

jij ook hoor meid, al die dagen blijven spannend, vooral als de wens groot is! :thumbup: :pray:

Fietje

Fietje en Hoop, spannend voor jullie zeg, nog maar een paar dagen wachten, ik hoop voor jullie dat het raak is!

Fietje, ik hoop dat je zwanger bent en dat je snel alsnog een positieve test in je handen hebt!

:-* Windy

@Hoop wrote:

De laatste twee weken duren bij mij ook altijd lang!

En volgens mij wen je daar nooit aan… :cry: :?

Dat is waar, ik denk dat je er nooit echt aan went behalve er mee om kan leren gaan.
Op een gegeven moment moet je wel.

Ben nu sinds een paar maanden 'bezig' voor een tweede en dat begint het allemaal weer overnieuw.

Het enige wat scheelt is dat ik ondertussen iets zelfverzekerder ben omdat er al een pracht exemplaar rondhobbelt.

Maar de dagen gaan als stroop - ook vandaag.

Ik blijf maar wat met lasse aan de gang want als ik in ga zitten storten trek ik hem niet. En dat was twee jaar geleden wel anders, dan had ik het wel geweten, lekker op bed liggen.

Morgen en overmorgen werken. Aan een kant fijn voor de afleiding aan de andere kant sta ik op een groep met 35 mannen en dat valt soms niet mee daar 8,5 je aandacht aan te moeten wijden.

Maar ja na dit weekend is het maandag en dan schiet het tenminste op.

Fietje dat is iid helemaal vervelend als je neg test hebt maar ook nog eens niet ongi.

Als het niet zo is dan maar maar ongi denk ik altijd, kan je tenminste weer verder en opgaan voor de volgende ronde.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Ooh ik heb ook zo’n ontzettende hekel aan die twee weken!

Nu nog 4 dagen duimendraaien… :pray:

die 2 weken zijn me wel meegevallen…maar ja, was ook voor t eerst sinds anderhalf jaar dat ik 2 weken moest wachten omdat ik een kans had.

Wat ik nog veel langer vind duren zijn de keren dat medicijnen niet aanslaan, te goed hun werk doen, moeten wachten tot je door mag en eindelijk eens resultaat hebt.

Morgen mag ik na curretage weer naar gyn en als het goed is weer beginnen en dan hopelijk begin juni weer hormonen spuiten.

Deze 4 weken hebben pas echt lang geduurd…als ik maar weer mag beginnen…

Hoop dat ik vanaf nu alleen maar steeds 2 weken mag wachten…denk wel dat ze dan vanaf nu echt ook wel lang gana duren!!! Offe liever niet natuurlijk he!!1 :wink:

Veel wacht succes allemaal!!! Ik wacht op morgen…oh wat duurt t nog lang… :eh:

Verschrikkelijk is het om die twee weken door te komen, vooral als je allemaal klachten en evt “verschijnselen” vertoont. Ik moet nog twee dagen wachten, maar dan nog eerst het weekend maar eens door en dan ja zou ik na 9 jaar eindelijk weer zwanger mogen zijn? Ik kan het bijna niet geloven. Deze keer heb ik er meer moeite mee dan andere keren, ik heb al genoeg teleurstellingen meegemaakt. En natuurlijk kan mijn lichaam mij nu flink voor de gek houden.

Nog een aantal dagen worstelen en dan weten we het weer. :kaars:

Ik zal niet zo snel zeggen dat je lichaam je voor de gek houdt - volgens mij wordt dat hier af en toe te snel geroepen maar affijn dat is een andere discussie.

Hoe dan ook moet je overtijd raken en hoe dan ook zijn het lange weken. Maar je bent er bijna :thumbup:

Wij gaan komende week weer eens moeite doen om er weer eens die twee weken achteraan te kunnen gaan beleven.

Haha hier duurt het ook zo lang hoor…elke dag week tot er weer een maand / cyclus voorbij is…

Dan is er weer een maand bij al de voorgaanden opgeteld en straks in julie is het alweer 29 maand na de MA die ik had… In 2002 dachten we dat het heel anderszou lopen toen we stopten met de pil.

Ook ik zit nu dus in de spannende weken voor mijn NOD… ik vindt het elke keer weer een rotperiode … ik heb ook nooit last van mijn borsten ennu doet 1 borst zeer bij aanraking, mijn tepel gevoelig bij aankleden enzo… ow ow wo en dan denk je hey dat had ik bij de vorige 2 zw.sch ook. Maar ook deze maand zal wel ons niks goeds brengen toch wachten we en hopen we rustig af… :roll:

Maar ook deze maand zal wel ons niks goeds brengen toch wachten we en hopen we rustig af…

Je dekt jezelf maar bijvoorbaat in om teleurstellingen te voorkomen zie ik.

Kan ik me ook wel iets bij voorstellen na al die maanden.

Ik heb zelf sinds we voor nummer twee gaan (en ook in toenemende mate een aantal keren voor lasse een feit was) een hele lijst aan verschijnselen. Maar ja het meot wel blijven zitten. Dus ja aan die verschijnselen heb je ook niet altijd wat.

ja indekken voor teleurstelling doe je idd na 2 en een half jaar…

of eig natuurlijk na 5 jaar…

in begin is daar geen sprake van hoor.

maarnog een dikkeweek en dan zijn we weer verlost en hebben we antwoord nog 1 weeek :pray:

Het houdt niet op na die twee weken wachten 8) nu de komende dagen weer afwachten wat er gaat komen…

:pray: :pray: :pray: :pray:

er meot gewoon niets komen…

ja een ±je

Ach en als je een plusje hebt wordt het weer een week of 7 wachten (tot een echo en of het hartje klopt) en daarna tot een week of 20 (of alles er op en eraan zit) en pas echt blij ben je natuurlijk na negen maanden wachten :shifty:

Zo’n ei uitbroeden valt nog niet mee :shifty:

Bianca je zou toch denken als je miskramen hebt gehad dat je dus wel zwanger kunt worden en dat dit dan toch wel iets sneller weer zou moeten kunnen lukken. Vijf jaar dat is een lange tijd - ik vond 3/4 jaar voor lasse al wat en hoop ook nu dat het niet al te lang op zich zal laten wachten (met name door mijn leeftijd waardoor ik geen jaren meer heb)

Iedereen succes de komende weken.