Wat krijgt juf bij trakteren voor verjaardag?

Vroeger (heeeeel vroeger :wink: ) als wij trakteerden op school, was er altijd een andere (volwassen) traktatie voor de juffen/ meesters…



Maar hoe gaat dat tegenwoordig eigenlijk? Lotte en Nikki zaten voorgaande jaren bij een gastouder en nu dus op KDV… wat is dan gebruikelijk? Juf krijgt niets? Juf krijgt zelfde als de kids? Juf krijgt iets anders?

gewoon naar eigen inzicht alle variante die jij noemt zijn prima gaat om het idee :lol:

:lol:

daar heb ik echt iets aan :wink:

Juffen krijgen hier hetzelfde als de kinderen.

Kids gezond, hun ook gezond is mijn motto :thumbup:

:lol:

Hier had ik vorige week en de week ervoor (de oudste hebben al getrakteerd) een zak van venco met verschillende snoepjes, dropjes, winegums enz. daar waren de juffen erg blij mee :wink:

Meestal krijgen ze iets van chocolade, maar dat vond ik niks met dit weer :wink:

Ik had voor de juffen een tablet chocolade :thumbup:



die met hiep hier hoera zeg maar :wink:

Had even geen creatieve inspiratie meer ivm werkstress, druk met aanstaand koophuis dus ben maar gewoon gegaan voor een doos chocotof met de tekst “ik vind jou TOF!” (gewoon van de appie :mrgreen: ) Volgend jaar ga ik wel een extra crea ding bedenken, zit er gewoon even niet in deze week. Maar toch bedankt voor de reacties!!! :-*

is toch prima die tekst erop maakt het net nog meer af

Ik had een bloempotje, op de bodem wat hooi, dan een stuk of 10 theezakjes, 3 kunstbloemen erin en verpakt in folie.

Ik geef meestal een cake of luxe koeken, zodat ze wat lekkers bij de koffie hebben.

ìkzelf als juf, wil nooit die koek, als ik elkedag twee koeken moet bij de koffie wordt ik vierkant. Ik ga zelf bij uk voor een pakje cup a soup, theezakjes of gewoon lekkere appel oid

hier de juf hetzelfde als de kids

Als juf heb ik zelf eigenlijk het liefst gewoon hetzelfde als de kinderen ook krijgen. Ben helemaal niet zo’n chocola eter…



Als R&R groot genoeg zijn om een juf of meneer te hebben, laat ik hen ook hetzelfde geven denk ik.