wat kopen voor meisje 2 jaar

Wie heeft er nog een leuk idee. Mijn dochter word 2 jaar. En ik weet echt niet wat ik voor haar moet kopen.

Ze heeft al poppen, keukentje, winkeltje en meer dingen.

Ik zat te denken aan misschien little people of my little pony. Zou dat wat zijn.

Wie heeft er nog een leuk idee?

als ze nog geen little people heeft zou ik voor little people

of voor duplo gaan!

Poppenwagen, zandbak en muziekinstrumentjes zijn hier favoriet!

en ja: Hello Kitty Duplo hè… :wink:

Hier voor een 3,5 jarige in huis gespaard de afgelopen 1,5 jaar de hello kitty duplo idd ( huis ) andere duplo erbij ( speelt de kleine ook mee ) en little people. Verder poppenspullen en een hoop los spul.

Oftewel; aan mij heb je niets, dit is allemaal al genoemd!

merle heeft gisteren een theepot gekregen die geluid maakt bij het inschenken (alsof er echt vloeistof uit komt) Onwijs leuk. Van FP.

Een mooie pop!

Of een loopfiets, zo een met 2 wielen dit zijn de favo dingen van mijn 2 jarige!

zo’'n fiets is voor jezelf ook super handig watn dan hebben ze nog een beetje tempo.

My Little Pony was hier inderdaad al vanaf 2 jaar een succes, mijn jongste van 19 maanden speelt er zelfs al mee. :inlove: (De gewone grote dan he, die kleine Ponyville dingetjes zijn wel meer vanaf een jaar of 4.)

Het Fisher Price theeserviesje wat Britt28 noemt hebben wij ook, dat is hier ook een echt succesnummer.

Little People en Duplo doen het inderdaad meestal ook wel goed op die leeftijd.

Een skippykoe www ervoor en .nl erachter. Heeft mijn dochter voor haar 2e verjaardag gekregen, is echt een super leuk ding.

En zoals genoemd een loopfietsje, die vind ze ook heel stoer (maar kan er nog niet zo heel hard mee, maar dat komt vanzelf).

En verder hier poppenspullen, badje, bedje, flesje, potje, ze vind alles helemaal geweldig. Ook met haar dokterssetje speelt ze heel veel, babydokter is ze dan aan het spelen (hebben het setje gekocht omdat ze zelf veel naar het ziekenhuis moet).

Verder little people, teken/verf/knutselspullen. Vind ze priegelen leuk, mijn dochter heeft een half jaar geleden van ons de kralen van jip en janneke gekregen en kan daar echt een hele tijd mee aan het rijgen zijn.

Mijn dochter heeft een poppenhuis gekregen voor haar 2e verjaardag. Daar speelt ze heel erg graag mee. Verder barbies en het keukentje.

Een babyborn, poppebadje. Verder is ze gek op zoekboeken, verkleedkleren etc. Tevens is de skippykoe hier favoriet. Is ook goed voor de motoriek. We hebben wel de nepper.

Wij hebben dan wel geen dochter, maar de loopfiets die hij met net een jaar kreeg van de buurvrouw (daar stondtie in de weg), is een grote hit. Hij crosst al tijden de kamer, keuken en gang door. Het ding is niet kapot te krijgen. Als ik die zelf niet had, had ik daar graag geld voor over gehad :smiley:

een driewieler, duplo. oja hier was het poppenbedje de grootste hit samen met wat aanvullingen voor bij het keukentje.

Pete heeft met zijn 1e verjaardag en de kerst daarna Little People gekregen. Luc en Stan hebben met hun 1e kerst (10 maanden oud) ook wat kleine LP setjes gekregen.

Pete kreeg met zijn 2e verjaardag Duplo en sindsdien speelt hij bijna niet meer met LP, Luc en Stan eigenlijk ook niet zoveel. Ik weet niet of meisjes er meer mee spelen of dat ze gewoon ander speelgoed leuker vinden? Ze spelen vooral met auto’s of Duplo-voertuigen.