Okee, ik heb nog niet veel verhalen hierover gehoord, maar… ik wil wel eens horen welke situaties mama’s die hun kindertjes in onderbroeken hebben gehesen tegengekomen zijn…
Wat is het ergste dat verschoond moest worden? De bank? Trok het in het laminaat? :mrgreen: :mrgreen:
Weet ik een beetje waar ik me op voor moet bereiden… :mrgreen:
In het autostoeltje :roll:
Ondanks dat mijn oudste zoon er 2 maanden over heeft gedaan voordat ik 3 dagen achter elkaar geen ongelukjes heeft gehad, heeft ie het altijd keurig op het laminaat gedaan (zonder blijvende vlekken) en niet op de vloerbedekking boven of in de hal. Wonderlijk, bedenk ik me nu ik jouw vraag stel.
Autorijden doen we niet zoveel, meestal fietsen we omdat iedereen in de buurt woont, maar ik kan me voorstellen dat dat een moment van een plasongeluk kan zijn.
tijdnes mijn werk veel ‘ongelukjes’ meegemaakt…
ze gaan bijna allemaal in een stil hoekje zitten om dan rustig de grote boodschap te doen :mrgreen: :sick:
enne als er een kindje bij komt in het gezin willen ze nog al eens terug vallen op broekplassen / bedplassen…
(ff terzijde…gezien je wens )
je moet gewoon de tijd ervoor nemen…sticker ter motivatie werkt ook wel eens…(per plasje/ poepje op wc een sticker…10 stickers cadeautje uitkiezen…)
maak er een feest van zoveel mogelijk positief benaderen…goed voor het zelfvertrouwen
:mrgreen:
succes
Demi had pas een groot poep accident… maar probeerde dit zelf vast op te lossen door de poep die niet in het toilet beland was (zo ongeveer alles) op te ruimen.
Mijn tegels in de badkamer zijn créme kleurig, maar je kunt je mss voorstellen hoe het eruit ziet als je 2,5 jarige getracht heeft haar poep op te ruimen. (vingerverf?)
ha ha, ze bedoelde het vast heeeeel goed!!!
Succes ermee!
gr
muts
leuk ja dat zelf opruimen, die ken ik zelf ook :lol: alleen was het bij mij was het niet op tegeltjes (need I say more…?)
En ook :
Toen John net zindelijk was, vond ie het ook heel fantastisch om zelf (inderdaad met z’n vingers), eens te kijken wat dat nou precies voor materie was dat uit z’n bips kwam :sick:
succes en we wachten met smart op je verhalen :mrgreen: