met nieuwe kleding.
R. en ik zitten helaas in de bewind. Het is beter zo, en wij maken ons nu minder zorgen over hoe en wat betaald word.
Eindelijk worden door ons eigen toe doen maar toch de schulden afbetaald.
We zitten er nu sinds feb 2008, in juli 2008 is het overgenomen door een ander.
Maar sinds de bewind, kregen we geen kleedgeld, budget was er niet voor of er kwamen andere uitgave. Eindelijk na 2 jaar, hebben we geld gehad!
Om kleding te kopen, wat kan je je dan ineens zeker weer voelen,
Broeken die wel passen, niet te klein of veel ste groot, shirt wat eindelijk wel leuk staat en niet uit de tijd is, of totaal niet meer mooi staat.
En mijn man :inlove: in een onwijs leuke jeans, met een mooi overhemd.
Niets te grote broek (hij is 7 kg afgevallen afgelopen maanden).
Voor het eerst sinds Riley’s geboorte hebben we een keer NIET voor Riley iets gekocht. :dance:
Ohw wat zul jij je lekker voelen!! :dance:
fijn :thumbup:
owww wat lekker zeg! geneit van je mooie nieuwe kleren!!
Oh dat is echt lekker! Ze zeggen wel; kleren maken de man. Maar goed passende, mooie, nieuwe kleren, die laten je gewoon lekker voelen. Super zeg!! Gefeliciteerd!
Het voelt ook fijn!
Ben ook onwijs goed geadviseerd in een jeans store.
Deze vrouw heeft me 8 jeans laten passen, waar van 6 mijn smaak niet helemaal was, maar vooral om te kijken wat bij me past en de maat enz.
De laatste 2 waren echt leuk, maar heb er 1 genomen nu, en voor de verandering geen lichte jeans, maar een donker blauwe! :inlove:
Deze store krijgt van mij echt een 10!
Ook is Roy mooi geslaagd, hij is niet fan van overhemden met korte mouw, en met kleurtjes, maar hij heeft er 1 hoor! Met een mooi roze (diep) streepje! :inlove:
Geniet ervan meid!
Fijn
Ah wat fijn dat je dat zo goed heeft gedaan, maar lekker van genieten!
Aaah wat heerlijk. Geniet er maar van want je hebt het echt verdiend meis.
:-* :-* :-*
heerlijk…houd dat gevoel vast
heerlijk… geniet er lekker van :thumbup:
geweldig! Aan jezelf denken is ook goed…geniet er van! :-*
Oh meid wat heerlijk, geniet van jullie nieuwe outfitjes en wat klink je heerlijk verliefd naar je man/vriend toe :inlove:
@Marieke_5000 wrote:
Oh meid wat heerlijk, geniet van jullie nieuwe outfitjes en wat klink je heerlijk verliefd naar je man/vriend toe :inlove:
:oops: :inlove: Ja, het is meteen zo anders :inlove: :oops:
Hij is altijd leuk enzo hoor, maar met nieuwe kleding zie je ineens weer ‘zoveel meer’…
:inlove:
zo fijn dat je gelukkig kan zijn met juist de kleine dingen :thumbup: