Wat kan een dag toch raar verlopen...

Ik kan er nog steeds niet helemaal bij, wil het toch even van me afschrijven.



Ik stond weer op met het zenuwachtige gevoel… We zijn uit de schulden aan het krabbelen, maar er nog niet helemaal…

Deze maand is het helemaal krap en ik huiver als ik de deurbel hoor, of een vreemde auto hoor… Niet weer een deurwaarder aan de deur :shifty:



Ik ben gaan werken en toen ik terugkwam had ik een chatberichtje van mijn man.

Hij krijgt deze maand een DIKKE bonus en dat maakt dat we onze meiden een 5 december kunnen geven :dance:

Een deel gaat natuurlijk naar rekeningen, maar gezien het extra is, besloten we onszelf ook te verwennen met een deel :wink:



Even later kwam hij met het bericht dat er zelfs over een vaste loonsverhoging gepraat werd…



Ik begon die dag op wolkjes te lopen, ondanks mijn geblesserde voet :smiley:



Mijn oudste dochter had een gouden randje, die was zooo ongelovelijk lief. Net als die kleinste…



Aan het eind van de middag ging ik de kippen verzorgen…



En daar draaide de dag: mijn lievelingskipje was dood :cry: :cry: :cry:

Dat gaf wel even een domper…



Later lekker met B’Elanna “gepicknickt” op ene kleed op het kleed in de woonkamer en dat was wel weer gezellig.

"s avonds lekker filmpje gekeken en ik begon weer te genieten van mijn euforische gevoel.



Tot om 22.30 de telefoon ging…



De oom van mijn man was dood :shock: :cry: :shock: :cry:



Hij was even gaan liggen en werd niet meer wakker… Zo maar, ineens…

Tja, toe ben ik maar naar bed gegaan, want dat kon ik niet zomaar naast me neerleggen…



Een rare dag, een achtbaan van emoties…

Dit was echt een dag met uiterste. Heel blij om de bonus en loonsverhoging, heel verdrietig om zijn oom en je lievelingskipje :hug:



Gecondoleerd met het verlies van zijn oom, is wat, gaat hij even liggen en dan blijkt hij te zijn overleden. Phff :hug: :hug:



En aan de andere kant: gefeliciteerd met de bonus! en de loonsverhoging :dance: Tuurlijk mag je je zelf ook even verwennen, is niet voor niets een bonus :smiley:

gecondoleerd met het verlies van de oom van je man



en wat een mooie dag had moeten zijn werd een dag vol emoties maar ook fijn dat jullie er langzaam weer uit komen en de kids een leuke 5 dec kunnen bezorgen :thumbup: \ :hug: :hug: