wat is wijsheid?

Aniek word in september 4 en zou dan eigelijk naar school gaan.

Nu hebben wij ons huis te koop staan en als we het kunnen verkopen voor mijn bevalling dan gaan we al naar onze nieuwe woonplaats en is er niets aan de hand, gaat ze direct naar school.

Maaaar… als we het niet voor die tijd kwijt raken willen we hier blijven tot ons nieuwe huis klaar is in januari 2009 (4 maand na aniek haar verjaardag) Het lijkt ons erg vervelend voor haar om eerst 3 maandjes naar school te moeten gaan hier (herfstvakantie en kerstvakantie vallen al af) en dan ineens in een nieuwe stad en nieuwe school.

Nu zitten we te denken of we haar niet beter thuis kunnen laten en evt met de peuterspeelzaal kunnen overleggen of ze daar nog wat langer mag blijven en dan in 1 x in Zwolle naar haar nieuwe school.

Wat is wijsheid?

Ik denk dat het inderdaad, als t mogelijk is met de psz, om haar daar ietsjes langer te houden. Het is al zo een omschakeling naar de basisschool. En om dan zo kort erna weer naar een andere school te moeten. Ik zou het in elk geval zeker overleggen wat mogelijk is in deze optie!! Maar als ik je stukje zo lees denken jullie dat zelf ergens ook wel. Ik zou het zeker bespreken!!

Ik zou zeker wachten tot na de verhuizing!

ik zou zeker dan op de psz laten ik denk dat dat wijsheid is.

het zou denk ook geen probleem zijn want je betaald gewoon.

ik kon ethan toen ook eventueel langer laten op de psz zolang er geen plek was op een andere school.