Hoi meiden,
Ik heb even jullie hulp nodig. 3 mei was mijn laatste menstruatie, ik heb een cyclus van 28 dagen. Op 13 mei heb ik een fijne nacht met mijn vriend gehad
Dinsdag kreeg ik een bloeding (mentruatie???) deze heeft maar 3 dagen geduurd, terwijl ik ALTIJD 5 dagen flink menstrueer. Kortom, pijnlijke borsten, dorst, koffie smaakt me niet meer en ik ben super moe.
Is het handig om nu alvast een test te doen of liever nog een paar dagen wachten. Aangezien ik normaal gesproken nu pas zou moeten menstrueren.
Ik zou er mooi een test tegenaan gooien :eh:
Gelijk een voordelige dubbelverpakking kopen (kru*dvat eigen merk is :thumbup: )…kan je m evt. 3 dagen verder nog eens herhalen…
Tja wat is wijsheid :think: mijn mening is je gevoel volgen…
Thanks! Het gevoel zegt dat ik vanaf 13 mei zwanger ben, best appart want dit gevoel kwam echt super spontaan. Ik ga een dubbelpak halen bij het Kruitvat, dank voor je reactie!
testuhhhhh…
vertel je wel ff de uitslag?
Natuurlijk, ben zelf echt reuze benieuwd :oops:
ben erg benieuwt.
ff wat anders is er een reden waarom ja je adhdtje noemt ?
zo ja vindt het knap dat je er zo vooruit komt
heb zelf add en tis eigenlijk niet het eerste wat ik zo verteld omdat mensen toch voor veroordelend zijn. :oops:
Hoi,
Veel vrienden noemen mij ADHDtje, aangezien ik in de ogen van mijn omgeving gigantisch veel energie heb en dit ook altijd gebruik. (Komt misschien door mijn topsport verleden). Bij mij is nooit ADHD vastgesteld. Het voordeel van ADHD is de grote hoeveelheid aan energie en enthousiastme, deze signalen straal ik uit naar de rest van de wereld vandaar mijn naam ADHDtje.
Ik heb een paar jaar lang kinderen met ADHD geleerd te leren. Een hele fijne baan, waarin ik mijn ei kwijt kon.
Ja hallo!!! Hou es op met dat geklep en ga die test halen ja, ik klap hier uit elkaar van nieuschierigheid!!!
hahahahah marjon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- ik is zelf ook superrrrr nieuwschierig…heb je al getest???*
@Marionmulder wrote:
Ja hallo, hou es op met dat geklep en ga die test halen ja, ik klap hier uit elkaar van nieuschierigheid@
:lol:
En, en?
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!! KIIIIIM!!! effe o.t. GEFELICITEEEERD!!!
@kimmetje23 wrote:
hahahahah marjon :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
- ik is zelf ook superrrrr nieuwschierig…heb je al getest???*
Hahhahaha dan zou ze in de kruidvat moeten wonen als ze zo snel was hahahahhahahah!
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig?! :liar:
ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig :liar: :liar: :liar:
wil t wel graag weten!!!
en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en ?
Wat spannend!!! :shifty:
@Marionmulder wrote:
Ja hallo!!! Hou es op met dat geklep en ga die test halen ja, ik klap hier uit elkaar van nieuschierigheid!!!
Last van rammelende eierstokken, Marion?? :mrgreen:
@Maxime wrote:
@Marionmulder wrote:ehm… ja… maar ze moeten nog ff een jaar of 2 rammelen… :mrgreen:Ja hallo!!! Hou es op met dat geklep en ga die test halen ja, ik klap hier uit elkaar van nieuschierigheid!!!
@Marionmulder wrote:
@Maxime wrote:@Marionmulder wrote:ehm… ja… maar ze moeten nog ff een jaar of 2 rammelen… :mrgreen:Ja hallo!!! Hou es op met dat geklep en ga die test halen ja, ik klap hier uit elkaar van nieuschierigheid!!!
Ongelukje zit in een klein hoekje toch??? :mrgreen:
Maarum, ook ik ben wel erg benieuwd nu!!!
Een dubbelpak testen gehaald. Aangezien ik vandaag al ruim 2,5 liter water heb gedronken, doe ik de test morgen vroeg. Lijkt me handiger! Of houden jullie het niet meer uit
@ADHDtje wrote:
Een dubbelpak testen gehaald. Aangezien ik vandaag al ruim 2,5 liter water heb gedronken, doe ik de test morgen vroeg. Lijkt me handiger! Of houden jullie het niet meer uit
Tsss…duh…testen joh! Heb je er altijd nog 1 voor morgenochtend!