Wat is wijs voortaan & NU

Mijn kleine eet sinds gisteren om de 4 uur borstvoeding.

Gisterenavond om 00.00 der laatste voeding tot 0700 uur.

Gevolgd door vandaag, 11.00, 15.00, 17.30 en nu slaapt ze nog steeds.

Als ik haar wakker maak wordt ze boos en wil ze niet eten maar verder slapen… is half 6 laatste voeding niet wat vroeg :S :think: Help ik ben helemaal in de ar van die nieuwe schema… ik besef nu dat ik hem verkeer dgeplaats heb, excuses :oops:

Wat moet ik doen, ze zit/ ligt in der stoeltje beneden…

Ik zou proberen haar slapend in bedje te krijgen. Als ze honger heeft wordt ze neem ik aan wel wakker…

En misschien kun je haar slapend aanleggen? Weet niet of dat met BV ook kan, maar Benthe heeft wel vaker slapend en fles leeggedronken…

Volg je gevoel denk ik maar…

Mijn gevoel is radeloos! :oops:

Laatste voeding krijgt ze fv, maarja ik ga dat idd maar proberen, maar oeiii als ze wakker wordt wordt het temprament volle meisje woest :?

Ik ga nu proberen… ze kijkt soms met 1 oog en slaapt dan verder. Soms wordt ik maar onzeker van dat gekke lieverdje van me. Adviezen erg welkom voor morgen :mrgreen:

Leg haar in bedje en geef haar dan de fles… Lijkt me dan de grootste kans dat ze doorslaapt… tenzij ze echt een boer moet laten na de fles, dan maar niet liggend…

Succes!!!

Ik heb der bij me genomen slaapzak aangedaan en toen lekker gevoed. Ze heeft alles doorgeslapen, alleen die onweer :wall: die heeft haar om 0300 uur en 0500 wakker gemaakt… Ik ga vanavond proberen haar gewoon rond half 7 op bed te leggen…

Rond die leeftijd wilden onze jongens ook geen late voeding meer. Eigenlijk meteen toe ze voor het eerst langere stukken gingen doorslapen, sloegen ze eerst de late voeding over ipv de nachtvoeding. Dus hadden ze ook vaak rond half zes de laatste voeding. 's Nachts kwamen ze dan rond 3 a 4 uur nog, maar toen ik bedacht dat dat meer uit gewoonte was dan uit honger en ze een speentje gaf, was het ook goed.

Ik had er in het begin ook een raar idee bij om ze al zo vroeg 's avonds op bed te leggen (een maand of twee lang heeft mijn vriend ze ook bijna niet gezien, dan lagen ze meestal al net in bed - of onderweg - als hij om half 7 thuis was uit zijn werk). Gelukkig werd het op een gegeven moment makkelijker om die laatste voeding wat te rekken.

Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat als je dochter honger heeft, ze vanzelf wel wakker wordt.

Ja het idee is ook zo gek om der zo vroeg op bedje te leggen…

Ik ga vanavond wel gewoon proberen… ben heel benieuwd maar blijf het gek vinden. En ik ben stiekum zelf een beetje stom dat ik 100x ga kijken ben zo bang dat ze het ineens niet meer doet of verkeerd in bed ligt :oops:

Kleine baas heeft zeker 4 maanden lang geslapen vanaf 3 uur smiddags tot de volgende dag 6 uur… Hij kreeg dan nog wel een flesje om 7 en eentje om 10 uur, maar deze dronk hij slapende op… ging altijd lekker bij hem op dekamer zitten in de schommelstoel… Lekker in het donker na flesje legde ik hem weer terug in bed…

echt?! Mmmh baby’s… hhihihi :shock:

Ja… Maar verder sliep hij bijna niet… Dan sliep hij sochtends nog klein uurtje en daarna niet meer

Mijn meisje ook niet hoor, Nu sinds 2 dgn ook in de box ineens als ze aan spelen is. Dit spelen is ook nieuw voorheen kon ze niet alleen zijn omdat ze 8 wkn 24 u per dag op mijn arm zat te huilen. Dus ben zelf ook een beetje in de war en moet ook wennen en een ritme vinden hihi. En nou drinkt ze ook nog eens om de 4 uur hihi voorheen 9 voedingen per dag!

Ja kan me voorstellen… Ik moest ook steeds erg wennen aan nieuwe ritme… maar voor je het weet ben je gewend en loopt het weer op rolletjes

Onze dochter heeft nog lang om 23 uur de laatste voeding gehad. Soms werd ze 'snachts wakker en dan gaf ik ook nog borstvoeding.

Soms zitten ze in een sprongetje en dan is het eten het eerste waar je dat aan merkt…

Succes en je bent een topmama hoor, vergeet dat niet. Die onzekerheid hoort ergewoon bij, net als dat 100 keer kijken, dat deed ik ook.

En nu nog kijken we even voordat we gaan slapen en als ik tussendoor boven moet zijn, gluur ik ook even om het hoekje.

Ik weet dat ik het goed doe :oops:

Maar me vriendin der is even oud en heeft moeizame start gehad is is er even tussenuit* geweest… Nu maakt ze goed hoor, maar toch blijft t door mijn bollie gaan. Ik ga een skijken hoe het vanavond gaat als ik der op bedje doe. Ze lijkt wel vandaag ook weer om de vier uur te eten :slight_smile:

Hoest met meisje?