wat is nu een goed middeltje tegen ...

roos, huischilfers om die weg te krijgen.

GEK :evil: word ik ervan

iemand hier DE tip :pray:

en dan niet antiroosshampoo van andrelon wand die werkt niet :wall:

Babyshampoo :thumbup:

hier helpt het om zo min mogelijk versteviging te gebruiken… zodra ik dat spul gebruik(maakt niet uit of het duur of heel goedkoop is) krijg ik jeuk en begint de roos…

@Pimpernella wrote:

Babyshampoo :thumbup:

welke babyshampoo? wand zwitsal werkt niet bij mij :think:

Volgens m’n pa, gewoon van die goedkope, geen bepaald merk.

@Pimpernella wrote:

Volgens m’n pa, gewoon van die goedkope, geen bepaald merk.

ok nou ik heb nog wat in de kast staan. en gaat vanavond meteen aan de slag om het te proberen :thumbup:

Thnx

Mijn man heeft ooit eens bij de kapper een soort mentholwater gekocht.

Ik weet niet of dat écht roos laat verdwijnen maar het verkoelt de hoofdhuid en kalmeerd deze (dus minder irritatie op het hoofd)

Een paar druppels op je hand en dan je hoofdhuis er mee insmeren.

Wel errugg koud hoor :wink: :lol:

Succes!!

Head & shoulders Menthol de enige die hier helpt! En dan ook echt alleen de menthol variant helpt me er écht vanaf.

Ik heb ook schurft (nou ja, een soort inclination om roos te krijgen zeg maar) en bij mij werkt alleen head & shoulders. Al die andere troep krijg ik binnen no time weer jeuk van.

Ik zweer al jaren bij Head & Schoulders…maakt niet uit welke variant…

Mijn man heeft t ook heel erg, bij elk middeltje dat hij op zn hoofd

smeert krijgt hij gelijk een reactie.

Hij gebruikt naar volle tevredenheid Dercos van Vichy.

Enkel bij de apotheek te koop.

(head n schoulders hielp bij hem dus echt niet)

Ik heb psoriasis op mijn hoofd. En wat ik een supershampoo vind, is de behandelshampoo van Sanex. :thumbup:

(Zit in een doos en is niet overal te koop. De ene Etos heeft het wel, de andere niet, de ene Kruidvat heeft het wel, de andere niet, dus gewoon even vragen als je hem wilt kopen!)

Is heel zacht, jeuk is weg, enz…

bij mij werkt head en shoulders dus juist averechts… mijn hele hoofdhuid gaat er juist van kapot(tot bloedens toe :shock: ) en als je je haar gekleurd hebt is het ook niet zo’n helder idee :wink:

Ik heb het sinds de geboorte van Rhodé heel erg gehad. Had alles geprobeerd, maar alleen Vichy (dercos) werkte bij mij.

Na de zwangerschap van Amélie heb ik er ook weer last van gehad (ook weer Vichy gebruikt) en nu gebruikt ik die shampoo nog maar 1 keer in de 2 weken zodat het ook echt weg blijft.

Van de Vichy heb je 2 soorten; droge schilfertjes, en 1 voor vette jeukende schilfers.

Super spul! En gelukkig zit de apotheek hier dichtbij, want daar is het te koop.

head en shoulders en shampoo van de l’oreal een blauwe fles met oranje dop is ook speciaal voor roos en minder agressief als head en shoulders maar helpt hier ook goed mijn vriend had er ook erg last van

dankjewel voor de tips allemaal !!

ik ga ze gewoon even een voor 1 af :wink: als dit nu allemaal nog niet zou helpen, roep ik jullie wel weer terug :lol: :wink:

Ik ga ook voor de head and shoulders menthol :thumbup:

Gebruik je ook veel troep in je haar? Ik bedoel zoals wax/gel/schuim/haarlak.

Ik krijg juist van die produkten veel last van roos.

Ik hoop wel dat je niet je haar hebt geverfd, en dan juist in een roodtint, want antiroos shampoo is funnest voor je rode kleur. Je spoelt het zo weg als je dan antiroos gebruikt.

Maar het is inderdaad gewoon een kwestie van proberen hoor, ik hoop dat je er weer snel van af bent.

@mamma van sharondenise wrote:

Ik ga ook voor de head and shoulders menthol :thumbup:

Gebruik je ook veel troep in je haar? Ik bedoel zoals wax/gel/schuim/haarlak.

Ik krijg juist van die produkten veel last van roos.

Ik hoop wel dat je niet je haar hebt geverfd, en dan juist in een roodtint, want antiroos shampoo is funnest voor je rode kleur. Je spoelt het zo weg als je dan antiroos gebruikt.

Maar het is inderdaad gewoon een kwestie van proberen hoor, ik hoop dat je er weer snel van af bent.

nee ik gebruik helemaal niets in mijn haren.

Jaren lang wel gedaan, Maar dat heb ik eingelijk sins ik bevallen ben niet meer gebruikt.