wat is "Normaal"??

Tanisha krijgt het volgende:



Rond 7 of 8 uur (wanneer ze wakker is) de borst.

Dan rond 10 uur fruit

tussen de middag de borst.

rond 16 uur de borst

rond 17.30 avondeten

tegen 19.30 borst.

23 uur borst (deze moet ik haar altijd voor wakker maken maar vind het zelf zo gezellig.



Nu beginnen er mensen over dat ze ook wel gewoon sap kan drinken e.d. Maar ik dacht, zolang ze de borst krijgt is het niet nodig.



Wat vinden jullie hiervan?

Natuurlijk kan ze ook sap krijgen…maar dat lijkt mij inderdaad niet nodig? Niet als ze de borst krijgt, maar ook niet als ze de borst niet krijgt…?

sap is idd niet nodig hoor, zolang jij weet dat ze nog genoeg binnen krijgt, en anders kan water of thee ofzo ook gewoon.



Maar ik zou tussen de middag wel een broodje erbij geven

@Cariska wrote:

Nu beginnen er mensen over dat ze ook wel gewoon sap kan drinken e.d. Maar ik dacht, zolang ze de borst krijgt is het niet nodig.



Wat vinden jullie hiervan?


Bv.com-Drinken :slight_smile:



@marijke79 wrote:
Maar ik zou tussen de middag wel een broodje erbij geven


Zo gaat het hier op dit moment idd ook; Tycho eet drie keer per dag mee (boterham-fruit-warme maaltijd), naast bv op verzoek :thumbup:

Cariska hier ook gewoon nog BV. Voor de rest krijgt Annick eten en drinken aangeboden (ontbijt, lunch, diner, fruit etc) en is het aan haar of ze dat wilt of niet.

En dat bevalt ons super :thumbup:

dan misschien toch maar broodje erbij?? Oké gaan we morgen mee beginnen (weer een stapje naar het groter worden :cry: )



zal de link ff bekijken! Bedankt!

Hoi,



waarom zou je sap moeten geven? De bv is toch super voor je kleine.



ik denk dat brood tussen de middag wel kan en dan als toetje lekker bij mamma drinken! :inlove: