wat is leuk voor jongens tweede verjaardag.

Onze tweede zoontje word bijna twee en we weten niet zo goed wat we voor hem moeten kopen. Dus misschien hebben jullie goede ideeen?

Hier gaat het denk ik óf een keukentje óf een garage worden.

Houten keukentje? Fietsje? Speelhuisje voor in de tuin?

houten keukentje :mrgreen:

loopfiets

little people

duplo (helemaal hot hier!)

voorleesboeken

Oh ja Duplo, ik zag een Duplo-circus, die wil Joas (ik :angel: ) hebben

Juul heeft vandaag de garage van little people gekregen en een tentje voor in de tuin. De rest krijgt hij zaterdag. Van ons krijgt hij een konijntje.

Juul speelt op dit moment ook erg veel met zijn keukentje, puzzels, zandbak, waterspul (misschien zo waterbak/tafel), het huis van Little people en duplo.

houten werkbankje!

keukentje is idd leuk, fiets, tent, zandbak, garage hebben we allemaal al, duplo ook in overvloed. Word hier idd ook erg veel mee gespeeld. zo’n klein kruiwagentje hebben we ook is ook erg leuk, maar ja we hebben hier drie jongens dus jongensspeelgoed in overvloed :oops: .

Mijn zoontje was helemaal weg van de loopfiets.

Ze worden er zo handig op hij gaat nu echt als een raket.

Verder auto garage, treinbaan ook erg leuk.

ff uppen…

de grote vraag komt hier dus regelmatig op… Xander is bijna jarig en wordt 2… We hebben al van alles van duplo, een heel wagenpark met loopfiets, fietsen, trekkers etc…

Dus wat nog te vragen?

tja, knutselspullen is iets wat je altijd kan vragen

Wesley krijgt de garage van LP…die ligt hier al 4-5 maanden op zolder gekocht met 50% korting :mrgreen:

die heeft grote broer ooit al gekregen, waar Xander nu mee speelt dus… zucht…

ik weet het gewoon echt niet.

Mijn ouders willen iets geven van tussen de 30-40 euro.

Moeilijk dan he!

Misschien een uitbreidingssetje van LP voor bij de garage? :think:

Vind het ook moeilijk als mensen vragen wat te geven voor de kinderen hun verjaardag…alhoewel Wesley is altijd blij met boekjes.

aqua play vinden ze ook altijd erg leuk. Deze heeft onze jongste voor zijn tweede verjaardag gekregen. Puzzels, voorleesboeken, kleding. mega blocks.