Deze heb ik ook:
http://boomp3.com/listen/bzr22p6jb_y/lol
En ik vind hem ook wel grappig! :lol: 8)
We’re gonna win, van Bryan Adams en als mijn hub belt Jan Smit met als de nacht verschijnt :mrgreen: (was onze openingsdans met trouwen).
Via bluetooth gekregen trouwens, ik ga er niet voor betalen.
Ik heb nu erop:
DJ Ysea - Samen is sterker dan 1
(is eigelijk van Brace maar die ging me te langzaam) :mrgreen:
Ik heb het liedje van de Indische waterlelies uit de Efteling!
liefs
daffie
dankzij een paar mensen uit dit topic, heb ik nu als Sydney belt een klein meisje wat gilt “MAMAAAAAAAAA PAPA BELT!!!” :lol: :inlove:
xxxx
de smurfen :lol:
lekker kids
mn hub diet het via blue tooth dus kan allle erop zetten
@Kers wrote:
@Bren1970 wrote:Bij sms hoor je een hele Haagse stem roepen: Hey schijndooie, mooie koekwous, ben je hieah???
Hoe kom je hier aan…die is leuk! :lol:
VAn een stel ADO-supporters… :mrgreen:
Kom je naar de meeting? Bleutooth in um naar je!
Ik heb ‘When I see you smile’ van Bad English :thumbup:
Vanaf de laatste twee weken van mijn zwangerschap van mijn 1e, heb ik mijn mobiel op stil gezet. Nu, 2 en half jaar later, en 1 mobiel verder, produceert het ding nog altijd geen geluid als ik gebeld of gesmst wordt. Heerlijk… wat een rust! :inlove: :inlove:
Ik heb een koekoeksklok. Zat al op m’n telefoon. Heb 'm al eeuwen, maar vind 'm nog steeds leuk en heb er ook altijd succes mee. Iedereen schiet altijd in de lach als Ãe afgaat. Ook belangrijk: ik kan 'm goed horen in een lawaaerige omgeving en het is geen irritant geluid.
Een zelf gecomponeerde :mrgreen:. Ik heb een Sony Ericsson en daar zit zo’n muziekDJ in… kun je zelf deuntjes mee maken!
leuuk
ik heb van perry como (magic moments( een fluitdeuntje. Is gebruikt in 1e bridget jones aan het begin van de film als ze net bij haar moeder in huis komt voor het kerstdiner… vond m grappig. Heb t nummer gedownload, in nero geknipt en geplakt en hup op mijn phone das mijn sms tone
verder heb ik als ringtone sjips, ben zijn naam kwijt… maar dat deuntje van de reclame, roken doe je buiten… dat orgeltje, heel irritant, haha…
verder maak ik ze heel makkelijk zelf. Ik kies een leuk stukje uit een liedje en dan knip ik de rest er omheen weg en voila…
als manlief belt heel flauw: heee lekker ding hoor ik je zeggen trallalalalala (fransje bauer)… en heb ook mijn kind opgenomen… maammaaa telefoooon… and so on… kind kon toen amper praten en moest toen zeggen SMS! (3x raaien waar ik die voor heb gebruikt)…
En verder hoop via bluetooth!
Amy macdonald: this is the life
De mijne roept als hij overgaat: hee hallo hierooooo, ja hier in je broekzak :mrgreen:
Het melodietje van Alfred Jodokus Kwak: Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk… enz…
het liedje van siebert
( dat witte zeehondje ) kinderanimatie is dat ook.
Betekenis van Jeroen van de Boom als ringtone.
En Hello World van Nikki als alarmtoon. Die erg irri is als hij 's morgens om 6 uur af en zij dan heeeel vrolijk zingt :x
Ik heb gewoon een muziekje uit mijn telefoon…als hij gaat…
En voor een smsje de ouderwetse “pdlingpdling”…
Marco V - Simulated