ben benieuwd wat voor ringtone jullie gebruiken op je mobiel
ik zie alleen maar dure beltonen op het internet staan van zo’n 4.50 euro :shock: :shock:
heb net een nieuwe telefoon vandaar
ik gebruik er eentje die ik zelf heb gedatakabeld naar mijn telefoon:
Di-rect - Let me Go.
heb je blootooth?
dan kun je ze gewoon van een cd’tje naar je telefoon sturen,
of mp3 van je computer
veel goedkoper. (het kost niks)
Ik heb een ouderwetse telefoon als ringtone. En een viet-vieuw fluitje bij mijn sms. Als mannen niet naar me fluiten, dan maar mijn telefoon :mrgreen:
ik heb deze er op staan trouwens;
SWEET ABOUT ME
gabriella cilmi
@Joepie! wrote:
Ik heb een ouderwetse telefoon als ringtone. En een viet-vieuw fluitje bij mijn sms. Als mannen niet naar me fluiten, dan maar mijn telefoon :mrgreen:
whahaha
Een simpele die in de telefoon stond. ind het te duur om een ringtone te downloaden en heb helaas geen bleutooth…of ik heb het wel, maar weet niet hoe het werkt. :oops:
Ringtone is begin de dag met met een lach…
en uhh muziek op je comp zetten en via kabeltje of bluethoot op je telefoon zetten kost je niets en je kunt elke dag een nieuwe er op zetten als je wilt
welk model heb je?
Hier met een kabeltje mp3’s erop gezet die ik als ringtone gebruik.
Heb er verschillende, sommige mensen die vaak bellen hebben een eigen ringtone, hoor ik wie er belt voordat ik t zie :lol:
Madonna & Justin ft Timbaland - 4 minutes
Alphabeat - fascination
Marillion - Kayleigh
Amy Macdonald _ This is the life
Ik heb in mijn telefoon de beschikking over 1,2 GB aan U2 tracks dus ringtones genoeg. :mrgreen:
Als mijn telefoon afgaat, gaat er keihard zo’n ‘ding-dong’ als in een winkelketen af, gevolgd door een winkeljuffrouw die verkondigd “De telefoon in uw broekzak gaat nu af”. Niet van echt te onderscheiden en erg grappig.
Kabeltje…ik ga gelijk op zolder even de doos zoeken…daar zat volgens mij een kabeltje in.
Zit is misschien al die tijd hopeloos ouderwets te doen terwijl ik ook hip kan zijn. :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Kabeltje foetsie, maar schijn dus wel bleutooth te hebben…zit nu het boekje te lezen en er staat iets over een pincode…waar vind ik die? Hellup!
op de documentatie van je provider of als ze de pincode van je foon bedoelen is die vaak nog de standaard pincode. Bij de meeste telefoons is die dan 0000 of 1234.
Kers welk model telefoon heb je?
Ik wissel ongeveer elke week van ringtone. Ik heb net als Ruud, heel mijn telefoon volgegooid met muziek maar dan van alles wat.
Momenteel heb ik de live versie van Back to black van amy Winehouse erop staan.
Samsung x820 Oger
Ik heb Rosanne van Nick en Simon als ringtone
ik heb mijn kinderen die zeggen
MAM telefoon opnemen
zelf opgenomen