Wat is "hot" bij meiden van 12

Ons nichtje wordt binnenkort 12 en is al enigzins aan het puberen.

Dus vindt dingen op dit moment nog al snel dom, stom, ouderwets, niet hip etc.



Nu ben ik niet zo bezig met wat “hot” is bij de hedendaagse young ladies dus ik hoop dat iemand me hier een beetje kan helpen om op leuke kado ideën te komen.



Ik zelf zat al te denken aan een kadokaart van H&M of Shoeby of dergelijke maar ik heb een beetje het gevoel dat ze alleen zo’n kadokaart of geld niet leuk zal vinden, dat dan toch weer het kleine meisje dat toch wel graag kadootjes wil naar bovenkomt.

Dus ik wilde dat een beetje aankleden met paar snuisterijen maar wat is nu “hot” op dit moment bij de meiden, kan iemand me een beetje in de richting helpen ?

Loombands :slight_smile: Leuk voor elke leeftijd!

Die armbandjes maken lijkt me meer iets voor meiden die wat jonger zijn,

Als ik kijk naar de 12 jarige die in onze winkel komen zou ik niet voor een shoeby bon gaan iig…h&m of only dan eerder. En wat denk je van claires of six van die sieraden winkeltjes waar ze veel voor jonge meiden hebben …of leuke nagellakjes erbij doen, nagelak blijft altijd hip!

Nagellak in allerlei kleurtjes, doucheschuim en bijpassende deodorant, bon van H&M, sjaaltje, oorbellen, ketting.

make up, nagellak, kledingbon, loombands, cd bon, bon om abbo op tijdschrift uit te zoeken

bon van primark.



hoesje voor de mobiel

One direction :lol:

Cd bon

Koptelefoon

Geurtje

Thanks voor de tips!



Ik ga het houden bij een Shoeby shop bon met nailart, nagellak, sjaaltje en vogue girl spray en douchecreme en een leuk tijdschrift.



Loom armbandjes heeft ze al veel of zal ze nog veel krijgen. H&M is niet in de buurt voor haar.

CD bon vind ik zelf beetje outdated, het is toch allemaal MP3 en veel wordt gewoon gedownload.