wat is het toch leuk!

wat is zwanger zijn toch leuk!

mensen leven erg met ons mee (lange weg ernaar toe gehad om zwanger te raken)

worden bedolven met cadeautjes en kaartjes zo leuk :inlove:

Ik ben blij voor je dat je dit zo op deze manier ervaart!

En wat fijn dat iedereen zo met jullie meeleeft!

:inlove:

Ik vind het zelf allemaal wat minder inmiddels :wink:

(maagzuur, dikke voeten, rugpijn).

:lol: toen ik het neer zette dacht ik al zou ik het over 25 weken nog zo leuk vinden?

ben gewoon erg happy :inlove:

Gefeliciteerd meid! Geniet maar lekker van die heerlijke roze wolk hoor! Na zoveel ellende op je weg, verdien je dat wel… :-*

en zo hoort het ook!

Genieten met een grote G is echt heel belangrijk

het geeft rust en ontspanning

het is gegunt :smiley:

Gewoon lekker genieten zolang het nog kan en wil (gaat ook echt wel iets mindere momenten krijgen :silenced: )! Heerlijk toch, zo’n roze wolk! Lekker mee doorgaan! Je hebt er lang op moeten wachten, het babygeluk is je zeer gegund!

@roosje83 wrote:

haha ja als je niet misselijk bent ik vind het op dit moment dus echt niet leuk

me longen zitten inmiddels op een andere plek en mensen kunnen zeggen het hoort erbij je moet er wat voor over hebben maar nu is het wel genoeg :snooty:

@bianca&? wrote:

@roosje83 wrote:

haha ja als je niet misselijk bent ik vind het op dit moment dus echt niet leuk

me longen zitten inmiddels op een andere plek en mensen kunnen zeggen het hoort erbij je moet er wat voor over hebben maar nu is het wel genoeg :snooty:

Roosje, wat fijn dat mensen zo met jullie meeleven, en wat heerlijk dat je er zo van kunt genieten :inlove:

Hier even hetzelfde als bianca…ben ook zo misselijk dat ik er de lol eventjes niet van inzie. Pffft en dat duurt nog een maandje of twee tot 16 weken :frowning: Maar goed, je moet er idd wat voor over hebben he 8) :smiley: Ik word vast wel blijer als ik de eerste echo heb gehad :smiley:

Heb jij die al gehad roosje?

dank je wel voor jullie lieve reacties :-*

ik snap idd als je steeds zo misselijk bent dat je er wel ff anders over denkt :hug:

ik heb zelfs al 2 echo;s gehad :dance: vandaag weer 1 zo mooi! volgende week nog 1 :dance: en dan is het eerst over met de echos haha(wel jammer wou er elke dag wel 1)

hee wat fijn, al die echo’s die ook nog eens goed zijn :inlove: :thumbup:

heerlijk om te lezen meid…geniet ervan!!!

heb je nog belang bij een erg leuke mamalicous positiejurk?? :think:

Ik heb hem namelijk 1 week voor mn opname gekocht en een week later bevallen dus zo goed als nieuw.

Geniet ervan meid!!!

Ik hoop zo dat je een zorgeloze zwangerschap hebt!! :inlove: :thumbup:

Wat goed te lezen en wat fijn dat je zo happy bent en enthousiast. Geniet er idd lekker van , later in de weken zul je merken dat het wat zwaarder word en ms soms niet eens leuk meer.

Maar elke genietmoment die je nu hebt is er 1 die je in je broekzak hebt en niemand je afpakt :inlove: :dance:

Gefeliciteerd overigens met je zwangerschap