Wat is het toch fijn...!

Ik heb er echt naar uitgekeken en eindelijk is het zover: de zwangerschap is voorbij (sinds vrijdag, zie onderwerp ‘Tije’ in het kraamhoekje) en ik ben weer volop aan het voeden!

Echt een beloning na al die tijd wachten en een zware bevalling… (alleen de naweeen zijn geen pretje maar alweer minder aan het worden gelukkig).



Zelfs de stuwing en een klein kloofje mogen de pret niet bederven, ik vind het gewoon heerlijk om te voeden! :inlove: :inlove: :inlove:

Misschien zijn het de hormonen:wink:, maar ik moest het gewoon even kwijt!

Gefeliciteerd!!! En wat een mooie naam!! :inlove:



heerlijk dat je zo geniet, heel veel genietmomenten gewenst voor de komende jaren :-*

GEFELICITEERD!!!

Oh meid ik kan me je gevoel zó voor me halen…ik was oook zo blij…blij dat de baby er gezond en wel was maar eigelijk ook heel erg blij om weer te mogen voeden :inlove:

Heerlijk!

Geniet ervan!!! :-*

Gefeliciteerd!



Wat heerlijk dat je zo geniet van het voeden.



Ik wens je een geweldige kraamtijd toe, en hoop dat je nog héél lang mag voeden :smiley:

Gefeliciteerd!!!



Wat fijn dat je er weer zo van kan genieten!

Gefeliciteerd!



Enne, heel herkenbaar gevoel, ik lag ook zielsgelukkig (ondanks m’n stuwing) in bed te voeden. Zo blij dat ik weer mocht :inlove:

GEFELICITEERD!!! mooie naam, geniet van je kraamtijd, en super dat je weer zo mag genieten van t voeden, ik hoop voor je dat de naweeën snel over zijn want auwww!!

Van harte gefeliciteerd!!! En nog vele mooie (voedings)momenten toegewenst :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd :dance: :-* ! En wat een bijzonder mooie naam! Wat heerlijk om zo’n positieve (kraam)reactie te lezen!!!

Hey wat goed, je bent bevallen… :thumbup:

Een gezonde zoon… leuke naam… :inlove:

En fijn zeg dat je er zo verliefd op bent… je zoon EN het voeden… :inlove:

Gefeliciiiiteeeerd!



Inderdaad een mooie naam!



Ik had hetzelfde, het ging bij mij ook gelijk goed en ik vond het zo mooi en fijn, ik ben fan! :inlove: dat had ik niet verwacht, ik bedoel je hoort toch vaak van die rampscenario’s :roll:



Nou geniet ervan!!

Gefeliciteerd en begrijp precies wat je bedoelt ik ben zo blij dat het dit keer bij mij wel lukt en dat alweer 4maanden :dance:

En het voelt nog elke keer heerlijk!!!