Wat is het toch een bijdehandje...

Ik probeerde gisteren foto’s van Vera te maken dat ze naar me lacht. Maar iedere keer als ik het fototoestel naast mijn hoofd hield, ging ze daar naar kijken… :inlove: En stopte ze dus met lachen, wat heeft ze het toch goed door :mrgreen:

Mooi spul he, die kleintjes en idd ze hebben alles zo snel door!

hahaha ja ze gaat nu dingen ontdekken natuurlijk en ziet die camera voor het " eerst" en dan is de lach weg… maar blijven proberen :wink: Wil jullie mooie dochter wel eens zien met een big smile :mrgreen:

Haha, je moet je camera ook voor je gezicht houden … Helpt altijd :mrgreen:

@Jennifer wrote:

Haha, je moet je camera ook voor je gezicht houden … Helpt altijd :mrgreen:




Nou bij Vera werkt dat niet hoor :wink: Dan stopt ze meteen met lachen en gaat naar de camera zitten kijken… Wat is dat voor raar ding dat voor mamma’s gezicht zit??? :mrgreen:

Hahahahahaha, handig is dat he!?



Kars doet dat ook, vooral bij de video camer. Dan wil ik een filmpje maken dat hij aan het schaterlachen is en dan kom ik niet verder dan een filmpje waarop hij 5 minuten lang in de lens zit te staren :inlove:

@Lissie wrote:

@Jennifer wrote:
Haha, je moet je camera ook voor je gezicht houden … Helpt altijd :mrgreen:




Nou bij Vera werkt dat niet hoor :wink: Dan stopt ze meteen met lachen en gaat naar de camera zitten kijken… Wat is dat voor raar ding dat voor mamma’s gezicht zit??? :mrgreen:




Dat is hier precies hetzelfde met Robin. Als hij in de box ligt en hard ligt te lachen dan denk ik hup gauw die camera pakken. Maar zodra ik de camera heb en een foto wil nemen dan stopt hij. :lol:

We hebben wel een keer met de videocamera kunnen opnemen dat hij lachte maar dat was gewoon een gelukje, want voor de rest kijkt hij daar ook naar van wat is dat nou voor een ding. :lol: