wat is het favoriete speelgoed van jou baby??

Hier speelt Stijn het liefst met van alles wat niet in zijn box thuis hoort.

Pakje binnendoekjes, autootjes van zijn grote broer.

Wat is het favoriete speeltje van jou baby??

mijn mobiele telefoon , zodra ze die ziet wilt ze em hebbuuuhhh en gaat ze huilen , als ze em heeft is het weer een engeltje :angel:

onze hond :lol: speelgoed kijkt hij echt niet naar, de hond daarin tegen daar is hij niet bij weg te slaan :mrgreen:

Idd, alles wat niet mag is natuurlijk het leukst.

De planten bv, mobiele telefoon idd, die van papa en mama is ook veel leuker dan haar eigen nep telefoon :wink:

flesjes badschuim.

Overal waar ze bij kan pakt ze in haar handje en doet ze in haar mondje.

Missmelody: zie trouwens aan je banner dat onze kids maar een paar uur schelen :smiley:

@dragon wrote:

Missmelody: zie trouwens aan je banner dat onze kids maar een paar uur schelen :smiley:

Ja idd, wat grappig! :smiley:

Mijn haar… :roll: daardoor draag ik het bijna alleen nog maar in een staart, ze pakt meestal precies een pluk vast als ik haar neerleg in box of bed… en dan presteert ze het vaak om die pluk in z’n geheel van m’n harses te trekken :lol: auwww!

Dvdhoesjes, papier, doosjes, de afstandsbediening, de telefoon, sieraden, haar, …

En van het echte speelgoed: knuffels, een fotoboekje en een muziekding.

met stip op 1… mijn keukenlade met tupperware… :roll: Niets leuker dan erbij gaan zitten en alles eruit halen en er weer in doen en dan met de la heen en weer en zo weer en weer en weer…

Met stip op 2… de afstandsbedieningen en dan sinds kort ook echt richten en alle knopjes indrukken… ding helemaal ontregeld enz…

Als Knaller op 3… mijn t- shirt… niks leuker dan aan de hals trekken en dan kiekeboe spelen of letterlijk zijn hoofd er bij in stoppen zodat het lijkt alsof hij alles uitgebreid aan het bekijken is…

Met name manlief vind dat hilarisch.

Hij houd ook goed vast, dus ik moet hem altijd loswurmen met trucjes en afleiden… Doet hij al erg lang ook… al vanaf een maand of 6 oud denk ik zo. :mrgreen:

Knisperboekje en mijn rode thee mok…

In bed: zijn woezeldoekje

In de box: muzieksleutel

Op schoot: mijn haren, of als ik een afstandsbediening vast heb de afstandsbediening. (dus ik zorg tegenwoordig vaak dat ik een afstandsbediening binnen handbereik heb :shifty: )

Samen spelen op de vloer: mijn haren of blokjes

In bad: geel speelgoed eendje.

Op de comode: Luiers en billendoekjes.

Oja: en natuurlijk alles wat kapot kan vallen :?

Onze kat :think: 8)

En de telefoons, mijn haar… afstandbedieningen… een fotolijstje met zijn grote broer er in is toch wel favo hier.

De kat (niet tot wederzijds genoegen overigens…), afstandsbediening, mobiele telefoon, tv, radio (alles waar KNOPJES) opzitten. Wat speelgoed betreft is hij dol op alles met wielen…als 't maar vooruit wil en hij er achter aan kan tijgeren…

uhmm :think:

Folders en de afstandbediening :oops:

Mag ze niet maar alsje even niet oplet… :mrgreen:

Haar eigen speelgoed daar is haar houten poppenwagen met pop erin , een favo :slight_smile:

Boekjes!

Dat vind hij echt super leuk. Elke keer maar weer een bladzijde omslaan en kijken wat er te voorschijn komt! :smiley:

En intussen hele verhalen erbij vertellen… alleen mama verstaat het nog niet, maar ze zegt gewoon: oohh, jaaa… en wat gebeurde er toen? :wink:

En verder inderdaad alles waar hij eigenlijk niet aan mag komen; afstandbediening, snoeren, lamp etc.

Ook de poes is favoriet! Dol enthousiast kruipt hij er naar toe… en tegen de tijd dat ie er bijna is, staat de poes loom op en loopt naar de andere kant van de kamer… :stuck_out_tongue:

Groetjes, Marieke

telefoon’s, vooral als je ermee aan het bellen bent.

afstandsbediening, vooral als je wil zappen.

scheuren, maakt niet uit wat…

wasmand leeghalen.

maar ook autootjes (die stapelauto’s)

en alles wat ze te pakken krijgt over haar hoofd proberen te doen…dus heeft ze kleren enzo die ze te pakken krijgt (uit de wasmand) achter haar hoofdje zitten. :inlove:

alle autos van haar broer incl de racebanen… tot groot ongenoegen van haar broer…

en sinds kort heeft ze ontdekt dat de afstandbediening bestaat :twisted:

in bed pakt ze als ze gaat slapen haar hello kitty popje en zo’n doek met een knuffelhoofd eraan… :inlove:

oh en dan is er ook nog het vissenspel…overal vind je dus visjes en hengeltjes :roll:

Lege doosjes, keukengerei, tubes, zakje luierdoekjes, telefoon en afstandbediening zijn hier favoriet. Al mag hij van mij aan die laatste twee niet komen. En dan te bedenken dat het ventje zoveeeeeel speelgoed heeft en toch zijn die simpele dingen het allerleukste!!