Wat is een leuk cadeau voor een jongen van 7

Nou zoals de titel al zegt wat vinden jullie jongens leuk?

Jimmy weet zelf ook niet echt iets maar we willen hem wel wat voor zijn verjaardag geven. Net als de rest van de familie en vrienden.

Het is echt niet zo dat hij zwaar verwend is hoor, hij is gewoon tevreden met wat hij heeft :lol:

Dus wie heeft er een leuk idee om hem toch een cadeau te kunnen geven?

Hier is het lego en playmobil, helemaal het einde vinden ze dat.

Verder; dominostenen, experimenteerdozen (bijv die van hema), mooi boek, knikkerbaan om zelf te bouwen (haba), kasteel, step, skeelers, schaatsen, stelten, gezelschapsspellen, puzzels, knutselspullen, mooie luxe tekendoos (zo een met 100 kleurtjes ofzo). Museumjaarkaart, tegoedbon voor dagje efteling of een mooie voorstelling.

Mijn jongens zijn ook gek op educatieve boeken; van dieren, ruimtevaart, voertuigen, als er maar veel foto’s in staan.

Hieronder staan heel veel goede tips.

Daarnaast zou je nog kunnen denken aan actieve vaardigheidstraining

Zoals een diabolo, chinees bordje, jongleerballen/ringen/kegels, flowersticks.

Dat is echt heel leuk, kunnen zo zichzelf dingen leren, en uiteindelijk zelfs showtjes geven (doen mijn kids hier regelmatig in de huiskamer)

En het is weer eens iets anders.

Die van mij is net 7 geworden. Van zijn spaar-en verjaarsdaggeld heeft hij een v.smile pocket gekocht. Ook was hij erg blij met een verrekijker (lichtgewicht van circa 20 euro) en playmobil draken en piraten.

@mar27 wrote:

Nou zoals de titel al zegt wat vinden jullie jongens leuk?

Jimmy weet zelf ook niet echt iets maar we willen hem wel wat voor zijn verjaardag geven. Net als de rest van de familie en vrienden.

Het is echt niet zo dat hij zwaar verwend is hoor, hij is gewoon tevreden met wat hij heeft :lol:

Dus wie heeft er een leuk idee om hem toch een cadeau te kunnen geven?

Ik ben met mijn zoontje naar de speelgoedwinkel gegaan en heb hem laten zoeken wat leuk is en dat hebben we samen opgeschreven met prijzen erbij. Als ze dan belden, dan kon hij iets van het lijstje doorgeven :wink:

Tigo is van de lego… en momenteel is lego star wars zwaaaaaaaaaar favoriet… alles van star wars trouwens.

Las ook dominostenen… ook erg leuk om te geven/krijgen (dat domino express).

Spelletjes doen het goed,

boeken van geronimo stilton

en tot zover houd mijn inspiratie op :slight_smile: