Meiden,
ik zit maar te piekeren over wat dit kan zijn, heb op internet al gezocht maar vind niet echt het antwoord waar ik naar zoek misschien kunnen en willen jullie mij helpen???
de situatie :
7 dec 2011 positieve zwangerschapstest, yes weer zwanger na 2 vmk’s, toen op 17 december lichtbruin verlies, dagen daarna werd dat steeds meer totdat ik op 20-12 enorm ging vloeien met lichte krampen, echo gehad en zij dacht dat ik waarschijnlijk een miskraam had.
dus op 20-12 een vroege miskraam gehad bij 6 weken en 4 dagen zwangerschap, daarna op 28-12 vruchtbaar slijm en op 31-12 alweer mijn eisprong deze heb ik duidelijk gevoeld nog 2 dagen vruchtbaar slijm gehad erna en toen niks meer…Nod was 14-1 volgens berekening maar nog geen ongi of voortekenen van ongi te zien. maar nu het rare ik heb sinds 3 dagen weer doorzichtige/wittig rekbaarslijm verlies…zou ik dan mn ongi overgeslagen hebben en alweer mn vruchtbare dagen hebben??? of zou ik toch weer of nog zwanger kunnen zijn?
zou een zwangerschapstest zin hebben of totaal niet?
wie o wie kan mij helpen?
sorry voor het onsmakelijke en warrige verhaal
Moeilijk meis. Allereerst even een knuffel voor de verwarring :hug:
Heb je na je miskraam toevallig nog testjes gedaan of ben je eventueel nog bij de dokter geweest om je HCG na te laten kijken?
Je zou altijd een zwangerschaps test kunnen doen, maar persoonlijk zou ik dan onzeker blijven of het misschien nog HCG is van de zwangerschap van de miskraam. Je kunt eventeel een test doen en als deze positief is kun je daarna nog naar de huisarts om een bloed test te laten doen. Dan kunnen ze precies zien hoe hoog je HCG staat.
Je lichaam kan ook van slag zijn. Ik heb zelf op 17 december een miskraam gehad met 8 w en 2 dagen en heb daarna thuis een paar keer een test gedaan, totdat ik op een dag negatief testte, zo wist ik precies dat het HCG uit mijn lichaam was. Mijn cyclus is normaal gesproken 32 dagen en ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar ook hier nog niets te merken van een aankomende ongesteldheid. Mijn arts zei dat het zomaar 6 weken kan duren voordat je weer voor het eerst ongesteld bent, al dan niet langer.
Wat vervelend meid, die onzekerheid. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb helaas geen sper geweldig antwoord voor je, maar om je eigen gevoel gerust te stellen, misschien toch een testje doen en als die positief is, even naar de arts voor een bloedtest?
:hug:
bedankt Rebecca ik heb 3 dagen na mn mk negatief getest, nu net een zwangerschapstest gedaan maar ook deze is negatief. getver snap er niks meer van. na de 1e en 2e mk was mn cyclus gelijk weer op orde en nu is het een zooitje :roll:
mijn arts zei dat idd ook tussen 3 en 6 weken na de mk word je waarschijnlijk weer ongesteld maar kan ook langer duren. maar omdat het de vorige keren zo snel weer goed zat dacht ik dat dat dit keer ook zo zou zijn.
hoop dat we allebei snel verder
:hug: :hug:
Ik denk dat je dan misschien “gewoon” ff moet afwachten…
maar ik weet het, het is moeilijk…
mijn cyclus was steeds weer meteen op gang, werd telkend 26d na mijn mk weer ongesteld…
Heh bah Dreamgirl! Toch negatief! Wat naar heh dat afwachten? :hug:
Ik ben ook nog niet ongesteld geworden en dat is nu net het geen waar ik zo tegen op zie, dat afwachten totdat ik maar wel weer ongesteld word. Wie weet hoe lang dat kan duren…
Ik heb 28 december een miskraam gehad. Ik dacht dat ik 9 weken zwanger was maar met de echo van 27 december bleek dat het vruchtje maar 5 weken was. Bijna direct na de echo ben ik ook spontaan begonnen met bloeden. Ik ben dus gelijk weer begonnen met temperaturen dus ik kan aan mijn temperatuur mijn eisprong wel vinden. Ik heb normaal een cyclus van 28/29 dagen en mijn eisprong op dag 14/15. Ik had dus ook verwacht dat mijn cyclus weer helemaal normaal zou zijn. Mijn temperatuur was wel weer redelijk normaal maar kon nog niet echt een ei ontdekken tot vanmorgen. Vanmorgen was mijn temperatuur ineens hoog en het programma waar ik mijn temperatuur bij hou gaf ook gelijk mijn eisprong aan. Nu blijkt dat ik op dag 21 mijn eisprong heb gehad, gelukkig niet al te laat en is mijn cyclus gelukkig maar 6 dagen langer dan normaal. Het rare is dat ik iets van een week daarvoor dus ook dat vruchtbare, doorzichte slijm had en zelfs afgelopen dinsdag en woensdag nog wat van dat afscheiding, terwijl ik blijkbaar mijn eisprong al heb gehad. Normaal had ik het ca de week voor mijn eisprong aan en gelijk na mijn eisprong niet meer. Hier dus ook verwarring maar ik ga er maar vanuit dat ik mijn NOD over 11 dagen heb. Ik had op internet dus ook gelezen dat het ca 4 tot 6 weken kon duren voor je je menstruatie weer had. Het is een erg onzekere tijd na een miskraam en blijkbaar kunnen we alleen maar afwachten tot het er is. Ik had trouwens wel gelezen dat als het na 6 weken nog niet is gekomen je dan aan de bel moet trekken. Blijkbaar is 6 weken wel het uiterlijk. In ieder geval heel veel sterkte met afwachten :hug: