wat is dit??

vanmorgen toen ik mn mannetje uit bed haalde had hij een bultje (dacht ik) op zn wang, ik dacht dat het een muggenbeet zou zijn, maar het is meer een vlekje :think: later is er 1 in z`n haar gekomen, ik heb hem helemaal nagekeken toen hij in bad ging en was niet meer, nu is de dag bijna om en er is niets meer bijgekomen.

wat zou het zijn??? begin van waterpokken ofzo??

hhmm, geen idee. Waterpokken zou kunnen natuurlijk. Als dat zo is, zullen we morgen wel plekjes bij komen.

Ik denk niet dat t waterpokken zijn… :think:

Gok op een muggenbeet… :think:

't is zo lastig te zeggen…er is zoveel met bultjes/plekjes… Maar het zou mij niet verbazen als het de waterpokken zijn. Begon bij Jinthe ook met iets dat op een rood plekje/wondje leek.

@Zeemeermin wrote:

Ik gok op een galbultje? Lars heeft ze namelijk net gehad en ze zien er wel zo uit. Heeft je zoon een allergisch huidje? Iets gegeten waar hij allergisch op kan reageren? Heeft hij het snel warm? Ik zou zeggen… hou het eens bij!




tot nu toe is hij nergens allergisch voor, hij heeft het wel gauw warm heb ik gemerkt, ik ga het eens in de gaten houden :think:

Ik gok op een galbultje? Lars heeft ze namelijk net gehad en ze zien er wel zo uit. Heeft je zoon een allergisch huidje? Iets gegeten waar hij allergisch op kan reageren? Heeft hij het snel warm? Ik zou zeggen… hou het eens bij!