Een hoektandje of een kiesje ??
We weten het dus echt niet…
Volgens mij is dat nog geen tandje of kiesje.
Ik heb bij mijn dochter ook wel eens zo’n wit puntje gezien,en dat zijn nooit tandjes of kiesjes geworden. Maar ik kan even niet op de naam komen wat het dan is… sorry!
Is het een aft?
hoe voelt het?
als het hard is zou ik zeggen een tandje wel een vreemd begin om te beginnen met tanden, maar dat maakt niet uit.
als het zacht is zou ik denken aan aften of schimmel.
Ja ik twijfel dus ook…
Aft en toch begin tandje…
Het is niet zacht maar ook niet heel hard…
Hmm… snap je hem nog…
Nou we zien wel…
( vond het al zo vroeg :oops: )
@Wen! wrote:
Ja ik twijfel dus ook…
Aft en toch begin tandje…
Het is niet zacht maar ook niet heel hard…
Hmm… snap je hem nog…
Nou we zien wel…
( vond het al zo vroeg :oops: )
vroeg… jongste had met 4 mnd al 2 voortanden… en nog steeds heeft ze al 8 mnd lang zo’n puntje… weet ook niet wat het is…
nou ja vroeg in vergelijking met zn zus
die kreeg pas met 11 mnd dr eerste…
@Wen! wrote:
nou ja vroeg in vergelijking met zn zus
die kreeg pas met 11 mnd dr eerste…
onze oudste kreeg haar eerste tandje met 9 mnd… vond dit al laat… maar ja niet erg.
vind als je tanden krijgen zo snel baby af zijn…
Jaaa hoe heet dat ook alweer?.. :think:
Lenn had er meerdere op zn tandvlees, leken idd of het beginnetjes waren van tandjes maar op het cb zeiden ze dat het een soort mini cyste’s waren. Geheel onschuldig, het had een naam maar dat ben ik kwijt…
Mijn zoontje had ook twee soortgelijke dingen op zijn tandvlees, en ze waren idd niet zacht maar ook niet hard!!!
Ik dacht eerst ook aan tandjes, maar mijn moeder zei : Als het niet hard en scherp is het GEEN tandje :roll: Ze zijn na een paar dagen ook weer weggegaan…
Mijn dochtertje had ook 2 van die dingen, ik heb maanden geroepen dat het tandjes waren die onderweg waren.
Maar het bleek heel iets anders te zijn, wat het nu precies was geen idee. Het is heel onschuldig in ieder geval.
@Affie wrote:
Jaaa hoe heet dat ook alweer?.. :think:
Lenn had er meerdere op zn tandvlees, leken idd of het beginnetjes waren van tandjes maar op het cb zeiden ze dat het een soort mini cyste’s waren. Geheel onschuldig, het had een naam maar dat ben ik kwijt…
Ik ben het ook kwijt, maar weet precies wat je bedoelt! dit had Riley ook!
Via Google kwam ik de volgende term tegen: hoorn
Ik heb van de week toevallig in een tijdschrift (WIJ, of oei ik groei, weet niet meer) gelezen dat de witte puntjes die wij vaak voor tandjes aanzien, talgkliertjes zijn!
Het lijkt mij ook gek, maar ja…ze hebben het vast niet verzonnen