Wat is dit???

Jayden heeft allemaal rode bultjes/blaasjes op zijn hoofd,achter in zijn nek en op zijn voorhoofd, wat zou dat kunnen zijn???

lijkt mij waterpokken of mazelen… Maar weet het niet zeker…

hoi hoi



volgens mij zijn het gewoon warmte en zweet bultjes



groetjes nathalie

ik denk ook warmte bultjes!

eh…



eczeem… Zo zag Peter zijn hoofdje er ook uit na ongeveer 13 weken… bij hem bleek er na 5 maanden toch wel van alles te zijn waar hij allergisch voor was…



Vooral omdat het dus ook onder zijn haargrens zit.



Zou er even mee naar de huisarts, want het kan dus ook eczeem zijn :think:

ik denk ook warmtepukkeltjes :shifty:

Heeft hij zijn nieuwe pet opgehad??

Met dat bontje??

Of misschien irritatie dan van dat niewe?Eerst ff wassen??

En anders denk ik toch warmte :think:

@Cell wrote:

eh…



eczeem… Zo zag Peter zijn hoofdje er ook uit na ongeveer 13 weken… bij hem bleek er na 5 maanden toch wel van alles te zijn waar hij allergisch voor was…



Vooral omdat het dus ook onder zijn haargrens zit.



Zou er even mee naar de huisarts, want het kan dus ook eczeem zijn :think:




dit was ook het eerste wat ik dacht toen ik het zag…

@renzosmam wrote:

Heeft hij zijn nieuwe pet opgehad??

Met dat bontje??

Of misschien irritatie dan van dat niewe?Eerst ff wassen??

En anders denk ik toch warmte :think:




Ik was alles voordat ie het op of aankrijgt :wink:



Ik weet het echt niet, mijn moeder en schoonmoeder denken waterpoken :think:

Als het waterpokken zijn heeft hij het binnen no-time op zijn hele lijf dus dan weet je dat snel genoeg :shifty:

ook al was je het eerst, kan het nog een reactie zijn op het materiaal hoor… misschien dat de wol wat prikt, of een reactie(warmte) als het fleece is.??? Ook een reactie op een wasmiddel kan zomaar ineens opkomen, maar dan zou hij het over zijn hele lijfje moeten hebben… idd waterpokken krijgt ie dan ook op andere plaatsen, al hoeft het niet heftig te zijn(zowel lucas als daan hadden er maar een paar, her en der verspreid)

Ja ik blijf het raar vinden,maar ik hou het wel ff in de gaten of hij het ook op zijn lijfje krijgt, hoop het niet :pray: :pray: