Wat is dit? Voetschimmel?

Emma heeft sinds gisteren kleine blaartjes op haar tenen, het worden er snel meer. Het jeukt niet en doet ook geen pijn. Weet iemand wat het zou kunnen zijn?

Nee dat is ziet er niet uit als schimmel…Dat zijn gewoon velletjes die loslaten…

Nee hoor dat is echt geen voetschimmel, dat jeukt ook echt gigantisch en krab je helemaal open om van de jeuk te zijn.

Inderdaad geen voetschimmel. Misschien gewoon even langs de huisarts gaan als je het niet vertrouwd.

Ze heeft geen keelontsteking en vlekjes gehad?

Anders zou het roodvonk geweest kunnen zijn, na 2 weken gaan ze vervellen, meestal op de handen en voeten

Het lijkt er idd op dat het aan het vervellen is.

Ze is niet ziek geweest ofzo; en van haar voetjes heeft ze geen last. Het is niet dat ik me zorgen maak, ik vraag me alleen af wat het zou kunnen zijn en of iemand het misschien eerder heeft gezien.

Zweetvoetjes gehad misschien? Dan wil het hier bij de kinderen ook wel eens vervellen.

Dat zou kunnen, ja. Ze heeft het snel warm. Zelf vindt ze het wel interessant, er moet een pleissie op… :mrgreen:

Heeft ze ook geen blaasjes/aften op haar tong gehad? Dan zou het namelijk mond- en voetzeer kunnen zijn. Heeft Niels ook pas gehad.