Wat is dit toch irritant!!

Aaarrghh,… ik moet het even kwijt, wat is me dit toch irritant zeg!!



Wij wonen in België (net over de grens) maar hebben nog een Nederlandse rekening.

Nu is het me al een paar keer overkomen dat ik iets kocht in de supermarkt in een actie waarmee je je geld terug gestort kon krijgen.

Met als actievoorwaarde: een Nederlandse rekening.

Nou, die hebben we dus… om vervolgens via internet alles in te vullen… en dan elke keer een foutmelding krijgen omdat die site de postcode niet herkent (in België heb je alleen cijfers, geen letters).

Heb laatst zelfs een keer een mail gestuurd naar het bedrijf om uit te leggen dat ik mee wilde doen aan die actie, maar dat de site mijn postcode niet herkende… nooit iets van terug gehoord… :shock::naughty:



En nu wil ik kijken of ik iets gewonnen heb met Natuurmonumenten, daar ben ik nog steeds lid van, krijg braaf elke keer een boekje thuis gestuurd enzo… vul ik mijn gegevens (met lidnummer en al) op de site… en ja hoor… komt ie weer:

“je adres is niet gevonden, ga terug naar de site en controleer of de gegevens kloppen”





:wall:



Stuur toch voor alle zekerheid maar een mail… stel je nou voor dat ik dat fototoestel win, of een weekendje Landal!! :mrgreen:

Ik vul gewoon altijd het adres van ons mam in :mrgreen: ; nog nooit problemen mee gehad :thumbup: !

Ja, dat doe ik ook meestal, maar dat adres kent Natuurmonumenten al helemaal niet :roll: (want ons pap en mam zijn geen lid ;))

en probeer eens BE voor de postcode te zetten ??

@dietske wrote:

en probeer eens BE voor de postcode te zetten ??




Werkt bij Natuurmonumenten ook niet… :?



Op zich wel een goeie tip, zelf nooit aan gedacht :oops:

ben ook van belgië en soms lukt het zo wel, met bepaalde acties enzo

Ja, irritant !!

woon je toevallig richting lommel ? :wink:

Ja, maar dan net een beetje de andere kant op…

En ik werk waar jij woont!



:mrgreen:

leuk… :thumbup:



hier ga ik ook hopelijk binnen 1 jaar verhuizen… :wink:

dus tips ect zijn welkom… ook leuke dingen voor de kids en zo…