Wat is dit toch een leuk forum!!! :)

Telkens weer als ik hier kom denk ik, wat is dit toch een leuk forum!

Hoewel ik eigenlijk niemand op dit forum ken, voel ik me hier toch altijd helemaal thuis.

Het is zo heerlijk om lekker rond te surfen en allerlei leuke, spannende en interessante topics te lezen, onder het genot van een kop thee als mn kleine mannetje lekker ligt te slapen. Even een momentje “mezelf tijd”.

Heerlijk!

Dit alleen maar even om mijn waardering uit te spreken voor dit forum! Helemaal top!

Groetjes!

Ja leuk he!

Dat heb ik nu al bijna 5 jaar.

Ik denk dat ook vaak, ook hoe iedereen met elkaar begaan is enzo. Het heeft al veel leuke en mooie dingen voor mij gebracht :thumbup: :inlove:

:mrgreen: :mrgreen:

Ik heb dit ook met dit forum, nu al bijna 2 jaar lid, en elke keer als ik een verhaal lees, en er word zoveel meegeleefd, word ik daar blij van, niet om het feit wat er gaande is, maar dat mensen zo mee leven ook al kennen ze elkaar niet of nauwelijks!

en sommige forumdinnetjes zijn ook échte dinnetjes geworden, die ik voor geen goud meer zou willen missen! :inlove:

Helemaal mee eens!

Ik heb hier allemaal leuke mensen ontmoet en een aantal zijn mij dan ook heel dierbaar! :inlove:

Ben blij dat ik mij ooit heb aangemeld!

Same here!!!

Ben wel eens forummoe… maar dat duurt nooit echt lang!

Veel dierbare mensen hier ontmoet!!!

Fijn plekkie!!!

Ben het helemaal met je eens! :mrgreen: :mrgreen:

Nou, leuk??? :think: :think: :think:

HEEEEEEEL erg leuk, maar veeeeeeeel te verslavend voor mij :evil:

:wink:

haha, veeels te leuk en inderdaad verslavend, zoals je zegt. Ik zit geregeld een aantal keer per dag dezelde topics te volgen, in de hoop dat er alweer wat nieuws geplaatst is. Alleen geef ik ze niet veel tijd, want het is vaak alweer na 10 minuten :mrgreen:

Toch wordt er heel snel op topics gereageerd, je hoeft nooit lang op antwoord te wachten.

Kortom, een gezellig forum, waaraan ik hopelijk ook wat leuke vriendinnen overhoud :slight_smile:

@Amy82 wrote:

en sommige forumdinnetjes zijn ook échte dinnetjes geworden, die ik voor geen goud meer zou willen missen! :inlove:

Helemaal mee eens