wat is dit? (rood oog Milan)

Vanmorgen werd Milan wakker met een half rood oog… onder zn oog is het opgezwollen… ( daar zit nu de vinger overheen)… herkent iemand dit?



denk dat er een adertje geknapt is in zijn slaap.



vervelend maar gaat wel weer over, wel in de gaten houden dat zijn oogje niet gaat ontsteken.

lijkt mij op een gesprongen aadertje

kan verder geen kwaat kan wel gaan tranen en iets jeuken



:hug: :hug: :hug:

tjsa… dat er een adertje geknapt is lijkt me duidelijk…



maar hoe komt dat???



tsja… ik ben dan misschien een miepie… maar zou het toch aan de huisarts laten zien.



Ik heb zelf zo’n 6 x per jaar een bepaalde ontsteking. Weet precies wat het is en wat ze er aan doen. Maar altijd als ik bel voor een recept, moet ik toch langskomen. Met ogen moet je geen risico nemen is het devies van de huisarts hier.

Ik ben het helemaal met je eens Preggie…ik zou ook even langs de huisarts gaan.

Ik zou het ook even bij de HA laten controleren. Het kan komen omdat je hard perst, maar dat lijkt me hier niet het geval. Het kan ook komen door hard in de ogen wrijven.

ik heb de huisarts gebeld… als hij er last van krijgt, of het donderdag er nog net zo uitziet dan moeten we langskomen…

Ik had het toen ik bevallen was (ja, op mijn hoofd geperst ipv down under), maar goed. Na een dag of 3 werd het ietsje anders, maar het blijft best een tijdje hoor. Geloof dat het na een week een beetje geler werd, en echt na een maand was het pas helemaal weg.



Maar idd hoe komt hij eraan is een betere vraag, denk toch ergens op gevallen of gestoten?! :think: