Wat is dit dan?!?

Het is niet te geloven met Lana!

Zit ze lekker op d’r stoeltje een banaan te eten, lekker rustig. Dus ik dacht, nou dan kan ik wel even met de laptop op schoot zitten terwijl zij eet.

Nou, daar denkt Lana dus heel anders over. Zodra ik alleen al de laptop pak begint ze al te dreinen. Als ik de laptop niet pak, houdt ze op, probeer ik hem te pakken dan begint het dreinen weer. Ik mag dus niet met de laptop.

Oh oh, nu komt ze bij me staan. Ben benieuwd wat ze gaat doen.

Oh leuk, krijg haar drinkbeker op mijn toetsenbord. Ahhhh ze is afgeleid door papa :lol:

Hahahaha… ze dacht toch niet dat ik de hele dag naar haar ga zitten kijken he… hihihi… oh nu is ze papa aan het pesten door de hoes van de veer van de bureaustoel op en neer te schuiven, dat maakt zo’n leuk irritant geluid.

Oh oh, nu heeft ze mijn muis te pakken :lol: :roll: Is best lastig typen hoor als ze met de muis overal op klikt :lol:

Hier gaat het precies zo :roll:

Zooooo herkenbaar…

:mrgreen:

Hier gaat het precies hetzelfde met de laptop, ik computer ook haast niet meer als Esmee er bij is. Zo gaat het overigens ook met het lezen van een tijdschrift of de krant :shock: .

Het grappige (voor mij vervelend) is dat ze het dus alleen maar bij mij doet, ik mag dus echt niet de laptop pakken. Maar ze krijgt niet altijd haar zin :wink:

hier presies het zelfde, levi die begint ook al te piepen en te dreinen als ik ook maar even erachter ga zitten. hij staat dan aan mijn muis te trekken en als ik er dan van af ga dan kijkt hij niet meer naar me om :roll: .

en ook is dat met de krant of de folders :mrgreen:

Wij hebben ooit de fout gemaakt om samen met noa de foto’s te kijken die op de laptop staan. Nu roept ze iedere keer als dat ding tevoorschijn komt…“totoof kijken”"" noa kijken". Best grappig, maar niet zo handig als je nog even wat wilt doen.

:lol: :lol: Hier ook heel herkenbaar. Zodra ik de laptop pak zegt Mika meteen ‘mama, laptop opruimen!’ en dan echt een beetje dwingend :mrgreen:

Heel herkenbaar en dan is Bas toch pas 14 maanden. Hij is er de laatste weken mee begonnen. Ik geef er niet aan toe, maar het is wel lastig. Ik merk wel nu ik volhou hij het minder erg begint te vinden, want als ik stop met computeren ga ik uitbundig met hem stoeien en dat begint hij door te krijgen :mrgreen:

Heel herkenbaar, hoor :lol:! Arwen staat 9 van de 10 x ook meteen naast me als ik achter de lt ga zitten. Op de toetsen rammen, met de muis bewegen… noem maar op! Erg handig als je even wil internetbankieren of zo :roll: NOT!

En sinds ik haar een keer de Bumbasite heb laten zien, begint ze iedere x als ze de lt ziet: “BUMBA!” te roepen en erg dwingend… Als het me niet uitkomt, dan zeg ik gewoon: “Bumba slaapt!” 8) :lol:

Klinkt afgezaagd, maar… herkenbaar :mrgreen: Nu zit ik zelden te laptoppen als mn zoon wakker is, maar als hij wakker is, dan kun je er de donder op zetten dat hij er met zn tengels aan gaat zitten. Moet zeggen, de aanhouder wint! Hij mag het niet, dus het gebeurd niet en ik ben niet van plan toe te geven. Uiteindelijk gaat hij lief spelen. En merk nu dat hij steeds minder interesse in de top heeft. Tenzij ik natuurlijk mn hielen ligt (licht :eh: ) om naar het toilet te gaan, dan staat ie met die sneaky handjes te meppen op het toestenbord. :lol:

Ben heel benieuwd of hij zijn eigen laptopje met de kerst, net zo interessant zal vinden als die van mama hier :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Merel kan ook heel zoet spelen als ik op de bank zit/lig naar de tv te kijken maar als ik op sta richting pc laat ze idd alles vallen, kijkuh kijkuh

Op schoot dan een enveloppe en koeha (kleuren) dan pakt ze een pen en moet mama niet teveel typen dan kan ze haar blaadje niet zien :roll:

En ik moet vanalles tekenen…

Vogel, appul. peer, kok (klok) Aff,(giraffe) auto

Zodat zij er vervolgens doorheen kan krassen.

Dus ontspannen typen gaat alleen als ze slaapt of geen zin heeft en echt speelt met iets…

Hier vooral interesse voor de laptop als wij er niet mee bezig zijn maar hij wel op de bank staat…vooral als ik de kamer even uitloop is zijn favo hobby om met de laptop te spelen. Het beeldscherm heeft hij al meerdere keren omgekeerd (hoe krijgt hij het voor elkaar :think: ) en de grond heeft de laptop ook al een paar keer mogen bewonderen. Hij vindt het helemaal niet erg als wij met de laptop bezig zijn, meneer wil erg graag zelf spelen, maar hij vindt de laptop erg interessant, eigenlijk al vanaf dat hij een paar maanden was. Nu heeft hij wel een eigen Winnie the Pooh laptopje, maar die van ons blijft toch wel erg interessant :mrgreen: .

ik zit alleen maar achter de pc als Dave slaapt…anders werkt het echt niet…alle knopjes in drukken…vooral die ene waardoor alles weg is…(aan/uit-knop)…is erug leuk :liar: