Wat is de max aan voeding?

Mijn kleine meid is nu zeven weekjes oud. Ze is vier weken te vroeg geboren, maar groeit wel prima en drinkt haar flesjes heerlijk op. Alleen lijkt het alsof ze niet genoeg heeft aan de voedingen. Qua gewicht moet ze 5 flesjes krijgen van 120 ml water en 4 schepjes voeding. In totaal dus 135 ml per fles.

Meisje klein krijgt al forte voor hongerige baby’s, maar dan nog red ze het niet met 5 flesjes en drinkt ze met gemak 6 flesje op. Ze slaapt de nacht niet door en dan is wel erg lastig om 5 flesjes te verspreiden over 24 uur.

We proberen 5 flesjes te geven met de hoop dat ze 's nachts een beetje doorslaapt, maar tot die tijd zitten we wel met 6 flesjes. Wat is nu de max wat je mag geven?

voor wat ik weet max 1000cc per 24u

en niet meer dan 30 schepjes per 24u…

dat was zo 3 jr terug en nu hou ik me daar ook aan… :mrgreen:

Jade (11/12/08) krijgt nu ook 5 flesjes ( ook extra hongerig ) om de 4u

1e flesje 180cc + 6

2e flesje 150cc + 5

3e flesje 150cc + 5

4e flesje 150cc + 5

5e flesje 180cc + 6

jij zou kunnen proberen alle flesjes 150cc + 5 te doen…

heb het even gecheckt op Cb moest ik vandag toch zijn…

idd max 1 lt per dag aangemaakte melk

(= 30 schepjes)

Ze mogen (volgens een schema dat ik van het cb heb gekregen) maximaal 180 ml. voeding per kilo lichaamsgewicht en dan tot een maximum van 1 liter per dag.

Bedankt!!

We gaan het zo even een weekje proberen in de hoop dat ze toch wat langer gaat slapen.

hoi,hoi,

Max 1 ltr. vocht per dag, volgens het lijstje gekregen bij het CB

Groetjes van mij

En Sanmi, slaapt ze al langer?

Gisternacht heeft ze zes uurtjes achter elkaar geslapen… :dance:

Helaas was het vanacht weer op de klok…ik ga proberen om de laatste fles wat voller te maken, zodat ze een vol maagje heeft en dan hopelijk slaapt ze weer heerlijk door.