Wat ik toch even echt niet snap...

Qua gemak, vind ik de bv ook veel makkelijker. Heb er bij Robbert nooit aan kunnen wennen, om elke keer de fles klaar te moeten maken.



Zelf zit ik op dit moment heel erg in dubio wat ik moet gaan doen. Stap ik over op kv of ga ik door met bv.



De reden dat ik de overstap zou maken is:



Ik hoef geen koemelkvrij dieet meer te volgen.

Ik hoef me niet meer schuldig te voelen als hij ligt te gillen van de pijn, of het mischien komt door iets wat ik heb gegeten (gillen gebeurt hier nl tig keer per dag)

Ik hoef niet meer 12 keer per dag te voeden

ik kan sinds dat hij geboren is eindelijk eens langer dan anderhalf uur achter elkaar slapen.

Ik krijg geen spruw meer (tot nu toe twee keer de klos au au)

Geen beginende borstontstekingen( 2x)



De reden waarom ik niet zo overstappen zijn:



Het is geen garantie dat hij minder vaak wil drinken en met kv zit ik wel aan een maximale hoeveelheid.

geen garantie dat hij 's nachts beter gaat slapen.

Ik het super irri vond om 's nachts er uit te moeten om een fles te maken.

Ik kan nu de deur uit met alleen een schone luier ( en een setje kleding ivm spuitluiers :mrgreen: ), met kv heb je een hutkoffer nodig.

De stress die het veroorzaakt of de apotheek de speciale kv wel op tijd heeft besteld (Robbert had nl ook kma en bestelde ik altijd twee weken voor dat het op was nieuwe voeding, maar regelmatig had ik echt nog maar voor 1 dag voeding over omdat het te laat binnen kwam.)



Zoalsje ziet heeft elk voordeel ook weer zijn nadeel. Ik ben er dus nog steeds niet uit, met als gevolg dat Wessel nog steeds bv krijgt. :inlove:

hier net zo… Ik heb wel al de keuze gemaakt om af te gaan bouwen, maar kan het niet want…



Ik heb een flesweigeraar met hoofdletter F!



Dit geeft veel problemen bij de oppas. Vandaag bijvoorbeeld lopen mijn ouders al de hele dag met een krijsende Xander op hun arm.



Ik weet dat ik geen garantie heb dat hij met KV wel beter slaapt, maar die ene keer dat we hem wel een beetje KV na zijn laatste voeding bij mij hebben gegeven is hij 's nachts maar 1x wakker geweest om te drinken ipv de gebruikelijke 4 of 5 keer



Ik krijg steeds van alle kanten te horen dat ik mijn kind verwend heb door hem op verzoek te voeden, Hij hoeft maar te piepen en hij krijgt drinken. Het is nu, na 10 dagen thuis te zijn geweest, dus geen KDV of opa en oma die hoefden op te passen, zo dat hij 's avonds niet eens meer tevreden is bij zijn papa… Hij moet en zal bij mama op schoot en wil ;s avonds nog altijd veel clusteren. Erg vermoeiend…



Ook slapen, hij wil gewoon niet in zijn eigen bed… ALs ik geluk heb dan kriujg ik hem te slapen in zijn wiegje bij ons op de kamer, maar na het 1e uur/1,5 uur wordt hij wakker en krijgen we hem met geen mogelijkheid weer aan het slapen behalve na weer even gedronken te hebben in mijn bed…



Al met al dingen die mij doen hopen, dat als hij ooit de fles van mij gaat accepteren, het allemaal wat beter zal gaan. Dat ik zelf iets meer rust krijg.