Wat ik net toch had.

Bleh voel mij er nog naar door.

Ik heb net iets heel raars meegemaakt.

Ik werd niet lekker, tintelingen in en rond mijn mond net ofdat je een verdoving bij de tandarts hebt gehad.

Daarna begon mijn rechterarm een beetje te shaken en ik keek er naar maar het was net ofdat het mijn arm niet was, kon em ook niet bewegen.

Ging met dubbele tong praten en werd erg misselijk.

Ben ook echt mega moe nu.



Klinkt iemand dit bekent in de oren??



Jakkes heb gelijk mijn man gebeld en die herinnerde zich dat ik het in de zwangerschap van Stijn ook 1x heb gehad.

met een dubbele tong praten, dat klinkt wel echt een beetje verontrustend. Ik zou zeker even de vk hierover bellen.

ik vind het ook een beetje eng



is het nu helemaal over?

Ik zou zeker bellen hoor, zijn verschijnselen waarvan bij mij allerlei bellen gaan rinkelen. Ik zou de huisarts bellen trouwens hiervoor :think:

nee ben nog steeds niet helemaal lekker.



Ik heb de vk gebeld maat die hebben pauze…zou ik ook het spoednummer mogen bellen

ik kan wel alles goed gebruiken nu.

Praten gaat goed alleen wat misselijk

Ik zou ook de huisarts bellen denk ik ipv de vk.



Gelukkig is het nu over maar zou voor de zekerheid toch maar even bellen.

@meissie wrote:

nee ben nog steeds niet helemaal lekker.



Ik heb de vk gebeld maat die hebben pauze…zou ik ook het spoednummer mogen bellen




ik zou net als de andere dames zeggen dan maar even de ha bellen, en als je die niet te pakken krijgt de ehbo van het ziekenhuis. Ik zou iig zorgen dat je nu iemand te spreken krijgt, of dat nou een vk is, of een ha of iemand van de ehbo.

Sterkte!

Klinkt inderdaad erg eng dit, hopelijk krijg je snel iemand te pakken, spoedlijn zou ik idd gewoon bellen hoor!!

Hoe is het nou? Je hebt inmiddels wel gebeld neem ik aan en anders gelijk doen hoor!

ging iets fout hier, dubbel geplaatst :shifty:

net vk gebeld en kreeg de ass. ik word zo terug gebeld.

weet je al meer? :hug:

Klinkt mij als migraine, alleen een shakende arm komt me niet bekend voor. (Wel de tintelingen rond je mond, struikelen over je woorden en moe daarna. Misselijkheid komt ook erg vaak voor bij migraine). Maar ik zou idd toch even de HA bellen.

Ik herken dit toch niet echt als migraine hoor. Migraine is bij mij hele zware hoofdpijn, misselijkheid, zenuwtrekjes op het oog en lichtflitsen.

vk gebeld.

Zodra het nog een keer gebeurd moet ik de ha bellen.

Zij had als notitie van de vorige keer dat het een soort van zenuw beknelling was.



Ga morgen toch maar een afspraak maken bij de ha.

Gelukkig geen reden tot directe paniek dus. Even langs de ha is wel een goed idee. Is toch wel even flink schrikken zoiets :hug:.

Hey meis, doe je wel voorzichtig!!! Jemig, klinkt niet gewoon hoor.



Heb je de HA al gebeld?? Als je heen kan vanmiddag dan kom je eerst die jongens maar even hier brengen!! (+kinderwagen hahaha)



xx

Ik zou hier mee ook niet te lang wachten met naar de huisarts gaan, klinkt naar mijn idee behoorlijk eng.



:hug: :hug:

Het klinkt een beetje als iets wat ik heb gehad, vena cava heette het. Dan wordt er iets bekneld idd…



Ik werd duizelig, ging sterretjes zien, misselijk, was bang om flauw te vallen, maar dat gebeurde niet

Ik had het tijdens t auto rijden, en t ging wel weer over door even frisse lucht te happen en rustig te zitten.

Volgens de VK zou ik dat kunnen voorkomen door regelmatig van houding te veranderen.

Geen idee of dit t bij jou ook is.



Sterkte in elk geval, en idd maar naar de HA als je zo ongerust bent!