wat hebben jullie in de vluchttas zitten?

sorry van de spelling in mijn berichtje, grrr rot iphone

Ponsplaatjes zijn in veel ziekenhuizen al vervangen door stickers of een ander soort kaartje.

ID is wel belangrijk om bij je te hebben, verzekeringspasje zou ik ook doen.

Wat ik heb gemist tijdens mijn bevalling: iets te drinken met suiker oid. Had wel flesjes gekocht maar die stonden nog koud te wezen in de koelkast thuis :roll:

Denk aan kleding die je in laagjes kan dragen, ik had het warm-koud-warm-koud-warm-koud dus het vestje ging aan-uit-aan-uit-aan-uit :smiley: Wel handig als dat snel kan.

Euh… paspoort misschien?

Hier in het MCL kun je je baby aangeven bij de gemeente, weet niet of dat bij jou ook kan?

@Marieke_5000 wrote:

@Sennapen wrote:
Verzekeringspasje :wink: :wink: of hadden we dat niet nodig :think: :think:

Wel je ponsplaatje!!

Jaaa, maar dat wa sa; gezegd :lol: :wink:

zal ik dan nog een keer zeggen dat ik geen ponsplaatje heb :mrgreen: :lol:

Ik heb gebeld en mijn stickers zijn voldoende :thumbup: Maar toch thnxs anders stond ik daar hahah.

Verzekeringspas zit al in mijn portomonee.

Flesjes AA zal ik morgen even inslaan.

Shampoo en tandpasta ingepkat… Vraagt zoonlief of ik soms weg ga omdat ik tandpasta in staat te pakken :inlove: SCHERPPPPP hahah

Moet ik ook zelf een handdoek meenemen? en washandje?

Nee hoor, is allemaal in het zh aanwezig.

Ik weet niet of je lenzen hebt maar anders lenzenvloeistof en bewaardoosje.

Oh ja, lekker zeer elegant groot ondergoed voor na de bevalling :mrgreen:

Nog maar 3 weken… :shock: of 1 of 5 :lol:

Denk dat wij het voor die tijd niet meer gaan redden, dus het wordt een kraambezoekje later :wink:

4,5 jaar geleden was ik shampoo en een borstel vergeten, maar wilde toch mijn haar wassen! Zag er leuk uit toen ik naar huis ging 3 uur later :lol:

Idd Labello oid meenemen!

Ik heb dat tijdens alle pufuren gebruikt ook thuis al!

Ook eten voor jou en J. is geen slecht idee.

Ik had mega honger na de bevalling, maar moest nog vrij lang wachten op wat bammetjes en R. kreeg helemaal niets :?

Eigenlijk was dit allemaal al genoemd he, maar ik moest en zou reageren… :angel:

@Sneeze wrote:

Nog maar 3 weken… :shock: of 1 of 5 :lol:

Denk dat wij het voor die tijd niet meer gaan redden, dus het wordt een kraambezoekje later :wink:

4,5 jaar geleden was ik shampoo en een borstel vergeten, maar wilde toch mijn haar wassen! Zag er leuk uit toen ik naar huis ging 3 uur later :lol:

Idd Labello oid meenemen!

Ik heb dat tijdens alle pufuren gebruikt ook thuis al!

Ook eten voor jou en J. is geen slecht idee.

Ik had mega honger na de bevalling, maar moest nog vrij lang wachten op wat bammetjes en R. kreeg helemaal niets :?

Eigenlijk was dit allemaal al genoemd he, maar ik moest en zou reageren… :angel:

:-* Kraambezoek mag altijd!! Als je even je adres wilt geven :wink: komt er ook een kaart jullie kant op!!!

Ik zat te denken zal ik voor mijzelf een broodje filet american meenemen??? Of mag je dat nog niet zo net na de bevalling :angel:

Maar zal voor J ook wat broodjes meenemen.

Ik had idd honger na de bevalling maar volgens mij kreeg ik zoete thee en beschuit met muisjes!

En doen jullie nou maar rustig aan! Ik wil anders die spijkerbroek ook wel even opsturen… Gaat via J zijn werk! Dus kan makkelijk!

Pb mij maar sowieso even voor het adres!! :-*

Denk dat dat wel mag, maar vraag mij af of dat na bv. 10uur (of maar 2 uur zelfs) in je tas te liggen nog wel lekker is :sick:

Ik weet niet eens meer wat er op mijn boterhammen toen zat, maar weet wel dat het mij niets uit maakte vanwege de honger :lol:

Had op dat moment alles gegeten wat mij aangeboden werd :shifty:

Je kan beter thuis in de koelkast een bakje klaar hebben staan voor als je terug komt en voor mee te nemen wat simpele smeersels zoals pasta, jam of appelstroop :wink:

Pb komt er aan!

heb ik 2 flesjes AA gehaald heeft manlief ze gisteren opgedronken :silenced:

Tja… Voor de rest heb ik wel alles denk ik… Gaat niet lang meer duren :wink: Oeehh spannenddddd

Meer tips welkom hoor!

@nachtvliinder wrote:

Meer tips welkom hoor!

vergeet je ponsplaatje niet!!!

sorry, flauw…

heb ik 2 flesjes AA gehaald heeft manlief ze gisteren opgedronken :silenced:

Tja… Voor de rest heb ik wel alles denk ik… Gaat niet lang meer duren :wink: Oeehh spannenddddd

Meer tips welkom hoor!