Wat heb jij in je vensterbank staan?

Maar een opgeruimd huis is iets anders dan een symmetrisch ingericht huis :wink: En frutsels die echt een plek hebben, ogen niet zo rommelig als een huis vol met frutsels waar geen plek meer voor is. Dat hebben wij dus niet.

we hebben wel frutsels, maar alles heeft een plek en heb ik te veel, dan gaat het weg of in een doos tot ik zin heb wat te wisselen. En opgeruimd is ons huis wel. Anders zou ik zelf gek worden vrees ik.



A place for everything en everything in its place… dat is het wel. Maar dat staat een meer brocante inrichting waar niet alles 2 aan 2 strak gestyled is niet in de weg verder. Speelgoed, spullen, boeken, alles heeft een duidelijke plaats en ik kan hier gewoon fatsoenlijk afstoffen en dweilen… ben niet bezig om 20 duzend dingen op te lichten… :mrgreen:

Wat verschillen meningen :wink:



Toch ga ik ook voor symmetrie. Heb ik altijd al wel gehad.



Denk dat ik v oor in het midden voor 2 of 3 grote potten ga (raam is 2.80) en dan aan de zijkanten iets van een hoge vaas met nepbloemen erin.

Gelukkig is iedereen anders inderdaad, anders zouden alle vensterbanken er hetzelfde uitzien :wink:

Maar dat is idd wel de nieuwste trend. Net als een krans/hartje aan je voordeur hangen.

Hier ook symmetrie in de vensterbank, staan nu, 2 orchideen, 2 lantaarns, en nog 2 plantjes (heb echt geen idee hoe ze heten :lol:) en ook nog 2 dezelfde lampjes.



In huis is verder wel op meerdere plekken symmetrie te vinden, maar veel staat ook gewoon te staan, niet in een paartje.

Ik deel de symetrie allergie van cell. En een plant weggooien als de andere gelijke dood is en niet vervangen kan worden klinkt me ook nogal bijzonder in mijn oren.



Ik zet op mijn kozijnen wat me gewoon uitkomt wat ik er neer wil zetten. In het keukenraam (wat hier aan de voorkant zit) oa ook het katte eten en waterbakje. Onze kat eet sinds ik kinderen heb in het raam. Maar dat kan ondertussen wel eens anders nu de kinderen niet meer mee knabbelen :shifty:

Voorheen had ik altijd 2 dezelfde planten in de vensterbank staan maar door de zon gingen die dood…ben niet zo`n planten mensen :wink:

Nu had ik al heel lang niets meer staan, ook omdat mijn katten altijd alles van de vensterbank afstoten. Nu heb ik een decoratieve tak aan het raam hangen en die kun je versieren zoals je zelf wil.

Wil er dit weekend wat paaseitjes aanhangen.

Oja, absoluut symetrie in huis. Ik heb helaas geen vensterbanken, maar ik zou 'm opleuken met landelijke spullen. Mooie grote potten met orchideeen, spuitflessen, lantaarns. Als je vensterbank breed is staan kussens vaak ook mooi.



Hahaha Cell… over dat afstoffen bij jou heb ik wel mijn twijfels :mrgreen: ! Je hebt in elk geval meer af te stoffen dan mij :wink: ! Gezellig brocant noem ik jou huis, toch leuk dat niet iedereen hetzelfde is…