Ik moet nog even geduld hebben tot ik thuis kom met wat ik ga krijgen.
Maar…ik ben heel benieuwd wat jullie hebben gekregen!
En natuurlijk allemaal een fijne moederdag
een prachtige bos bloemen en een schattig zelfgemaakt peuterkadootje!
Vanstrijkkralen gemaakt schaaltje van mijn dochter en een door mijn zoon beschilderd bloempotje met zaadjes en de beker van de koningsspelen
Een geverfde pollepel (met de tekst: ik wil niet opscheppen, maar ik het de liefste moeder) en een zelfgemaakte speld.
Verder nog een leuk houdertje met kaarsje en zeepje met de allerliefste moeder.
Ik had van de week nog een gelukje: ik heb een moederdag verwenpakketje gewonnen van een boutique. 2 kleine/smalle armbandjes, 1 armband met grote kralen, een mooie sjaal, oorbellen, spiegeltje en een rode roos die je op je jasje kunt vastmaken. Erg leuk.
Vanmorgen na thuiskomst zaten de kinderen klaar met hun cadeautjes.
Van de oudste een mooie tekening met foto, waaronder stond, mama’s prins en van de middelste een mooie onderzetter :inlove:
Verder een mooie bos rozen en een grote doos merci. Helemaal blij :inlove: :inlove: :inlove:
ik kreeg een mooi ontbijtje op bed gemaakt van papier :inlove: van de kinderen, en daarna een echt ontbijtje op bed. En een doosje bonbon’s, en ik kreeg veel tijd omzelf in te vullen vanochtend, mijn man deed alles voor de kinderen en mij, als ik wat wilde drinken of snoepen hoefde ik het maar te vragen :inlove: .
Ik heb leuke knutsels gekregen van de meiden :lol:
Ik kreeg 's ochtends in bed een liedje te horen van dochter en een heel groot pak met daarin 3 plantjes met bloementjes.
Beneden lag er op tafel een zelfgemaakt kaartje en knutseltje van zoon met allemaal van die snoephartjes er omheen en ik moest opzoek naar de overige twee cadeautjes: een doosje met chocola (van dat zeebanket) en een bloembak voor aan de balkonreling.
Dit hadden ze zaterdag samen met oma gekocht.
Van mij kregen ze allebei een kleinigheidje (het is tenslotte dankzij hen dat ik moederdag kan vieren) en voor ons samen een dvd van het Kleine Huis.
's Middags kwam mijn moeder nog langs en kreeg zij van ons een doosje chocola (heel toevallig van dat zeebanket haha) en kreeg ik van haar nog een plantje voor op het balkon.
En we hebben samen gezellig zitten schilderen, dat was even een heel mooi moment, allemaal een eigen schildersdoek. Die schilderijen komen boven ons familybed.
Wauw…prachtig Marite :inlove: Klinkt als een heerlijke moederdag (al is het dat tenslotte iedere dag )
Ik heb een leuke knutseltekening en een grote bos rozen gekregen
Ik heb een door K. geschilderd wijnglas met een waxinelichtje gekregen en pracht van een tekening voor haar (en ook eentje van mijn man, die moest ook mee verven). En ook nog een verlaat verjaarscadeau, een ketting met zo’n belletje voor nu ik zwanger ben.
En natuurlijk ontbijt op bed! Wel bijna helemaal opgegeten door dochterlief. “Mama ik ook croissantje?” Dus die had ze op, ik eet niet zo snel door een net verwijderde kies, dus het tweede croissantje verdween ook in haar buikje om daarna samen nog de aardbeien op te eten.
Zo heerlijk!
Ik heb een hele mooie spiegel gekregen, gemaakt door mijn meisje. Van mijn jongen een hart met schoolbordverf en krijt, en hij had daarop mama I love jou geschreven. En ze hebben een hele mooie Buddha voor me gekocht.
Verder een schattig ontbijtje op bed gehad. My kids rule!
Iphone hoes met foto’s op de achterkant vd meiden :inlove:
En van m’n man heb ik een hanger erbij gekregen als symbool van Gioya die ik aan elkaar laat solderen naast Katie symbool hangertje…
van je man? maar jij bent toch niet de moeder van je man? :mrgreen:
Wel mooi hoor zo’n hangertje, die kreeg ik van manlief steeds in de eerste maand als kraamcadeautje :inlove:
Hier heb ik een geknutselde theepot met theezakjes gekregen van Suus, een geweven en versierde letter Z van onze achternaam voor op onze kamerdeur en van Mies een prachtige gipsen zon, versierd met glitter en al. “mama, jij bent het zonnetje in huis”
Niek zit in groep 5 en die maken niks meer, maar ze had met de overblijf een ketting gemaakt en een moeder/dochter armband… dus dat van haar.
Verder een heerlijke cappucino op bed en beneden komen bij een compleet gedekte ontbijttafel :inlove:
Verder natuurlijk even naar mijn schoonmoeder en groot moeder geweest… lekker relaxed. :thumbup:
Noortje heeft een mooi hart aan een lint geknutseld van zoutdeeg. Heel lief. Bert heeft met de kids een paar leuke kookboeken gekocht. Heerlijk!
En van mijn moeder kregen mijn zus en ik asperges (beetje omgekeerde wereld). Van mij kreeg mijn moeder een grote mand en plantjes voor het dakterras.
Iris heeft een kartonnen spiegel gekleurd en beplakt. Op de achterkant staat: Spiegeltje spiegeltje aan de wand, mama is de allermooiste van het land. :inlove:
En een paar nieuwe gympen, die ik graag wilde hebben.
@Cell wrote:
van je man? maar jij bent toch niet de moeder van je man? :mrgreen:
Haha nee dat niet maar hij kon het niet laten. :lol:
Een zelfgeplakt potje met hartjes en een ijzerdraadje eraan, zit een waxinelichtje in, ik was er helemaal blij mee.
Verder niks gehad, maar dat hoeft ook niet, heb sochtends lekker met zl gekroept in zijn bed even nog een momentje wat we elke ochtend doen, heerlijk :inlove:
Van R. van kleigemaakte waxine houder, jammer dat hij kapot was (Juf had niet gezegd dat het breekbaar was)
En van L. een kaart met een heel lief berichtje.
En uiteraard, ontbijt op bed.
Een placemat met bij behorende liedjes die tygo op school had geleerd :inlove: