Wat handig!!!

Ik zag dit en vind het zo super!!! :thumbup: :inlove:

Geweldig hè, zo’n co-sleeper. Bij ons wiegje kan er ook een zijkant uit en we hebben dan ook getwijfeld om er een co-sleeper van te maken. Is uiteindelijk niet gebeurd, ik schuif het wiegje gewoon over mijn nachtkastje naar me toe als het nodig. Alleen de (.) geven gaat wat moeilijk tussen die spijltjes door :wink: :mrgreen: .

Heb je toevallig een site?

@Wawa wrote:

Heb je toevallig een site?

Ik stuur je een pb!!!

gokje babywalz :think: :inlove:

@Guusje wrote:

gokje babywalz :think: :inlove:

Klopt :mrgreen:

diana ik had hem ook al gezien ik vind hem super maar ik heb al een hele mooie wieg ,maar anders had ik hem graag gewild :inlove:

zo veilig zijn die zijkantjes niet, die worden toch afgeraden?? tenminste in mijn tijd (hihihihi wordt oud) nog wel…

Ik had m zelf gemaakt van mijn ledikant :thumbup:

Vond hem superhandig!

Dat is leuk, ga hem onthouden. Misschien kunnen we zoiets ook wel zelf maken inderdaad??

@renzosmam wrote:

Ik had m zelf gemaakt van mijn ledikant :thumbup:

Vond hem superhandig!

Inderdaad erg handig :thumbup:

Hadden jullie hem ook vast gemaakt aan jullie bed?

Wij hebben laminaat en we hadden stukjes rubber onder de poten van het bed dan kan hij niet schuiven.

Verder een opgerolde deken aan de ene kant van het matrasje zodat haar matrasje aansloot aan mijn matras en dan wél haar eigen deken strak tussen ons matras en aan de andere kant ook.

En toen ze 6 maanden was en begon te rollen enzo hebben we het bedje weer heel gemaakt,want toen werd het vooral op de dag echt onveilig,vond haar dus 1x op mijn gerold :shock: :roll: :o toen was ik er klaar mee :shifty:

En toen vond ik het ook wel mooi geweest met de nachtvoedingen dus :wink: