wat grappig en leuk om weer even hier te zijn

Das lang geleden :mrgreen: Het ziet er hier heel goed uit!De site is prachtig!

Leuk om bekende namen te zien,Ruud,Melanie,Lydia, Hoe gaat het met jullie?



Ik weet gewoon bijna niet meer hoe dit werkt hier hahahaha



In ieder geval fijn weekend allemaal…Bij ons is alles goed,de meiden worden groot <3<3<3



Doeggggggg

De site is prachtig? Dan ben je heeeeel lang niet meer geweest. :slight_smile:

Leuk om je weer even te zien, alles goed daar? Post je ook wat foto’s?



Groeten,

Jippie

:thumbup:

Vind ik leuk



:smiley:

Dankje Jippie en Karin… :smiley:



Hoe is het jullie en de kinderen?

Ik zie jullie mooie banners onder je berichtjes,Super!



Inderdaad FB is populair…ik zat serieus te kijken waar is de LIKE/Vind ik leuk button hahaha



ff kijken of ik een foto erop krijg hoor



FF via wijzig bericht een foto toegevoegd Zijn ze niet prachtig <3



Ze zijn “bijna” 12,10 en 5 ondertussen …



We zijn echt in een andere fase beland en echt uit de baby,peuter perikelen :slight_smile:



Ikzelf werk nu 2 morgens bij een zorginstelling en ik fotografeer nog steeds heel graag,en ik probeer me nog steeds verder te ontwikkelen daarin,cursussen te volgen,soms kan ik ook andere mensen weer op weg helpen met bijv Photoshop of lightoom,dat is ook erg leuk!

Wat een grote dames alweer! :inlove: Dus nog steeds druk met fotografie, leuk.

Ga je hier weer meekletsen, of kwam je alleen even kijken?

Leuk Heleen!

Mooie foto’s.



En dat facebook haha! Daar ben ik nu “druk” mee, net zoals KOK vroeger.

Wie weet wat we over 10 jaar weer doen!

Mooie foto!!!



x Jannigje

Hey… :smiley: :smiley:



Ik ben er ook nog steeds… en wat zijn je kids prachtig zeg…



en nog steeds in de fotografie… :thumbup:



hier blijft het kriebelen hoor, maar nu eerst bezig om een eigenlijn geboortekaartjes te maken…

Hi Heleen!

Welcome back :slight_smile:

Oehhhhh zie ik daar eindelijk weer eens een foto van mijn kleine vriendinnetje! :inlove:



Ze worden groot Heleen! En de gelijkenissen zijn erg sprekend!! :thumbup:

Ruud ze kent/kennen je nog steeds nog hoor…Ik denk dat jullie ondertussen bijna even groot(of klein) zijn haha

Ze trainen tegenwoordig 2x per week een soort van karate heel stoer,met boxhandschoenen enzo,en ze zijn ontzettend sterk ervan,verbaasde me echt toen ik dat merkte.



Ik heb wel FB misschien dat je het leuk vind om elkaar toe te voegen,daar plaats ik namelijk alle foto’s,maar das natuurlijk allemaal afgeschermd.Ik ben wel benieuwd hoe het met je gaat namelijk.



Gab wat leuk,dankje!

Wat leuk om te zien dat jij ook nog steeds creatief bezig bent en met fotografie ook,je hebt echt talent hoor,ik vind jou foto’s ook nog steeds prachtig!

Ik wil op zich geen prof worden,ik denk dat dat niet gaat lukken,er zijn zoveel fotografen en er zitten hele goede tussen,en tis een mooie hobby en ik maak mensen blij met mooie foto’s als ze me vragen,dat geeft me ook al veel voldoening!

Misschien kunnen we gegevens uitwisselen,ik vind het wel leuk om reklame voor je maken op mijn site??

Een link plaatsten ofzo wanneer jij er klaar voor bent.

Ben mijn site nu aan het updaten,binnen een paar weken hoop ik de nieuwe site online te hebben

Jasper en thijs zullen ook wel groot zijn geworden he? :smiley:



Bedankt Jippie,Esseke,Karin,Jannigje voor de lieve complimenten…Ik ga even kijken in het het fotohoekje,naar fotos van jullie kindjes



Ik kom denk ik niet terug meekwebbelen hoor,ik zit erg weinig achter een pc de laatste jaren…geen tijd voor veel internet ik ben veel te druk met gezin en werken en sociale contacten :thumbup:



Ik had ineens zoiets ik ga even kijken hier.

Ik gebruik m eigenlijk alleen nog voor fotobewerking en email…



groetjes Heleen