Lief Lydia, net een beetje meer dan alleen geld, toont aan dat je er echt blij mee bent.
Bij ons ook net wat ik los heb vanaf een euro voor de folderaars en de vaste dagblad bezorger een tientje of zo iets.
Ik ga de actie van Lydia volgend jaar “lenen”.
mag hard hopen voor ze dat ze hier niet aan de deur gaan komen 8)
ik heb al zo lang niks gehad :naughty:
dus hier krijgen ze niks ja de vraag of ze aankomend jaar beter hun best gaan doen dat ik dan best wat wil geven en dan geef ik 0,50-1 euro maar nu 0,0 dus 8)
hier een euro…
heb geen krant alleen maar bergen met folders :mrgreen:
heg al 3 klantjes gehad…allemaal heel beleeft
hier komen ze allemaal rond etenstijd trouwens… die hebben opgelet :lol:
Van mij niks! Laten ze eerst die dingen maar 's op tijd rondbrengen! De folders horen hier zaterdags te komen, en wij krijgen ze 9 van de 10 x pas dinsdag! Nou ga dan nog maar 's Pampers in de aanbieding proberen te kopen bij de Kruidvat! Dan is alles al weg!
@peter&caren wrote:
Van mij niks! Laten ze eerst die dingen maar 's op tijd rondbrengen! De folders horen hier zaterdags te komen, en wij krijgen ze 9 van de 10 x pas dinsdag! Nou ga dan nog maar 's Pampers in de aanbieding proberen te kopen bij de Kruidvat! Dan is alles al weg!
Volgens mij hebben de bezorgers hier niet altijd invloed op. Toen ik folders rondbracht vroeger, kreeg ik de lading 'smorgens en 'smiddags invouwen en bezorgen.
Ergens vind ik het bedelen als de bezorgers hier aan komen bellen. Ik durfde dat vroeger echt niet hoor, ik voelde me heel ongemakkelijk erbij. Als ik heel eerlijk ben, kan ik mij niet eens herinneren dat ze dat vroeger bij de folders ook deden. Ik heb ook een tijdje het Nieuwsblad bezorgd en hierbij deed men dat wel.
Zojuist ging hier ook de bel, ik lag te slapen op de bank, ik ben ziek. Dus ik kom met moeite van de bank, een roodgloeiend hoofd en mijn haar plat als een dubbeltje. Ik deed de deur open en een jongen met een stapel folders wenst mij goede feestdagen enz. en kijkt me vervolgens aan en stamelt " sorry" :shifty:

Als er wordt aangebeld, geven we wel wat. Meest 50 cent.
Mijn broertje krijgt op maandag de folders en die moet hij woensdags bezorgt hebben.
Hier belt er niemand aan,maar mocht er iemand aanbellen dan geef ik 1 euro.
Lydia :thumbup: dat vind ik nou super van je en de bezorgen vast ook.
Ik kende dit helemaal niet van waar we eerst woonden, komt van de week iemand de reclame folders brengen aan de deur en zegt: fijne feestdagen… ik zo dank je lief van je…
hij bleef nog even staan en ik snapte er niks van, hij ging weg en toen zij hub dat ik hem dan geld moest geven… oeps :oops:
Wij geven niets, omdat wij een NEE / NEE sticker hebben, en buiten dat toen we die sticker niet hadden nooit wat kregen.
En wel die dag daarna de krantjes zien liggen in een container bij ons voor de deur…
Zo kan ik ook makkelijk ‘kranten/huis aan huis bladen lopen’.
En dan wel met kerst aan de deur komen terwijl ze ze gewoon weg gooien :naughty:
Hier ook 50 cent tot een euro. We hebben geen krant.
Laatst een wildvreemde gozer aan de deur. Ik zeg: nou sorry, ik heb jou hier nog nooit gezien. Nee, zegt ie, ik kom altijd 's avonds… (dus ik vroeg me af wát hij dan bracht want de weekkrant komt hier altijd aan het einde van de middag en ik weet precies wie hem bezorgd). Zegt hij ook nog: ik doe dit ook nog maar een maandje. Dus ik: dan wens ik jou ook fijne dagen en krijg je volgend jaar wat extra’s. Vond ie prima overigens…
ik heb ze nog niet aan de deur gehad
hier alleen voor de kranten en dan ook alleen degene die we krijgen… hier hebben ze het lef om je gelukkig nieuwjaar te komen wensen en dan blijk je die krant normaal nooit te krijgen. Verder kreeg bij ons altijd de bezorger van de telegraaf een extra grote fooi want dat was de enige waar ik om vroeg (hebben nu geen abo meer want hij verdween vaak ongelezen in het oud papier)
hier komen de folders of niet, of ik krijg ze in mijn container, met 20 tegelijk, of twee verpakkingen in mijn brievenbus, en negen van de tien keer pas op dinsdagavond terwijl alle aanbiedingen in de folders op maandag ingaan :wall: dus nee, ‘mijn’ bezorgers krijgen niks! Eerst maar eens leren de krantjes en folders fatsoenlijk en op tijd in de bus te doen…