Even ideeen op doen .
Maaike eet nu eigenlijk altijd of smeerkaas of pindakaas.
Leverpastei heeeeel soms (maar dat staat me tegen; afvalvlees).
Zoet interreseert haar niet zo veel (zonnaturajam geef ik soms) en vleeswaren en kaas wordt er vakkundig afgehaald.
Oh ja en appelstroop vergeet ik meestal eigenlijk (wordt ook zo’n bende :oops: ).
Wat eten die van jullie?
kaas, pindakaas, stroop, jam, smeerkaas. Dat zijn de ‘dagelijkse’ varianten. Dan hebben we nog vegetarische leverpastei (of tartex oid) en sandwich-spread komkommer, waar ie beide dol op is, maar die ie niet te vaak krijgt. En als ik ze in huis heb lust ie ook franse kaasjes.
Waar kun je die vega pastei kopen?
Sandwichspead is wel een goeie!
Als ik af en toe huzarensalade eet is ze daar ook gek op.
Enne vanavond heeft ze allemaal stukjes Feta opgegeten :mrgreen: ik had nooit gedacht dat ze dat lekker zou vinden maar liet haar proeven. Grappig hè zo zie je maar weer.
nano heeft laatst olijven gegeten, vond ie ook lekker! Nou is zijn enige (door mij gedwongen) vriendje ook sinds zijn 2de of zo helemaal zot op olijven, anders had ik er niet eens aan gedacht dat nano dat wel eens lekker kon vinden.
Vegetarische prutjes voor op brood zijn te koop bij de appie en de reformwinkel.
Ik merk dat ik nog een beetje moet wennen dat ze ‘alles’ mogen, ik ben toch nog geneigd hem zo naturel mogelijk te laten eten. Sandwichspread vindt ie heerlijk, en toch twijfel ik dan of daar niet te veel troep in zit (zout en dergelijke…) :think:
Ja dat heb ik ook hoor. Ik zou dat ook niet elke dag gaan geven.
Vegapastei haal ik bij de appie, maar sara vindt het helaas niet te pruimen.
Sara krijgt op brood: boter, ei, kaas, brie :mrgreen: , appelperenstroop, gewone stroop, jam, pindakaas.
Sandwichspread vind ze ook helemaal niks dus dat potje is in de kliko verdwenen :mrgreen:
Geen smeerkaas joh?
Al ik ga nadenken over wat ik ook af en toe geef kom ik op:
- smeerkaas
- pindakaas
- zonnaturajam
- leverpastei
- ei
- huzarensalade
- tosti :mrgreen: (vind ze gek joh dat dat warm is; maar dan blijft de kaas wel zitten :mrgreen: ).
zit in die vegapastei niet ook allemaal Enogwatnummers enzo? Of is dat helemaal verantwoord biologisch enz 8) ?
*smeerkaas
*smeerleverworst
*roosvicee jam
*vijgenjam
*grillworst/palingworst
*appel-kaneelstroop
*duo-penotti
*kaas
'k Geloof dat dat het zo’n beetje wel is :think:
Groetjes,
Heleen
gekleurde hageltjes…geweldig vind hij dat…(en het is nog gezonder dan de meeste mensen denken…)
jam
kindersmeerkaas (plakt iets minder)
appelstroop
smeerworst(niet te veel voor de te veel aan vit.A )
een kaal broodje gaat er hier ook in :roll:
binnenkort als hij echt 1 jaar is krijgt hij zijn eerste sneetje DOU PENOTTI :mrgreen:
Hier op de boterham:
Paté
Smeerkaas met tuinkruiden
Jam
Stroop
Boterhammenworst
Kipfilet
Ik moet ook nog erg wennen dat ze idd al vanalles mogen…Nerine had toen ze 1 was al pasta op brood gehad en dat vergeet ik nu steeds…ze zullen het ongetwijfeld lekker vinden.
Handige topick!!
Hier blijft het ook vaak bij:
Smeerkaas, smeerworst, pindakaas en kruidensmeerkaas.
Laatst wel kaas geprobeert, maar dan eet hij de kaas er af…nou ja, het broodje gaat er dan wel achteraan, maar toch… :mrgreen:
En appelstroop lust ie nie… :think:
Kirsten krijgt het volgende op brood
- grilworst
- ham
- (gekleurde)hagel
- muisjes
- stroop
- jam
- kaas
- kipfilet
- soms tonijn
- gehakt
Eerst gaat het beleg erin dan het brood, als ze nog honger heeft.
Mijn bijna 1 jarige :mrgreen: krijgt nu alleen
smeerkaas
leverpastei
pindakaas
boter
gewone kaas
boterhamworst
of een kaal broodje
wat handig dit topic. Ik opende net een zelfde topic met deze vraag, niet goed gekeken. ik heb het topic snel verwijderd. :lol:
hier ook:
smeerkaas
jam
chocopasta soms
appelstroop
smeerworst staat mij ook tegen omdat het afvalproduct is. Die vegasmeerworst, nog nooit van gehoord. wist niet dat dat bestond. Kan ik gewoon bij de appie kopen dus? Waar bestaat dit product dan uit, weet iemand dat?
Ik lees nu dat jullie ook wel pindakaas geven, dit wilde ik ook proberen, maar ik wist niet of dit al mocht. sandwichspread ga ik proberen.
En vleeswaren zoals kipfilet, gaat dat wel al met die kleintjes, verslikken ze zich daar niet in?
Super dit topic :thumbup:
charity eet vlees ,kaas, jam allerlei smaken, leverpastei,stroop,chocoladepasta,stroop met kaas,pindakaas,vruchtenhagel en hagelslag.
maar ze krijgt eerst een boterham met vlees of kaas of jam voor ze 1 met hagelslag ,pasta of vruchtehagel krijgt
Ik geef Kaylee nou eigenlijk gewoon alles wat ik zelf ook op brood eet :think:
Mijn moeder past vandaag op Joost en ze zei dat ze hem Philadelphia op zijn brood had gedaan en dat ie dat heerlijk vond. Je weet wel die zuivelspread met die vreselijke reclame :roll: Ik vond het wel een goede tip. Is lekker gezond.
Hier vaak leverpastei, boterhamworst, stroop, smeerkaas, en krentenbrood.
Ik heb zelf ook weleens zuivelspread gegeven, vond ie ook lekker.
rauwe ham enzo mag nog niet toch? Of wel omdat het bewerkt is?
Niet dat ik van plan was het te geven maar toen ik gisteren aan mijn broodje met seranoham zat was het ‘uh uh uh die die’ :mrgreen: dus toen vroeg ik mij dat af (eerst maar niet gegeven).
En zalmfilet? Mijn beppe heeft dat vaak als ik daar kom en dan vraag ik me dat ook altijd af. Is ook rauw toch of niet? :think: