wat geef jij mee na het feestje?

dit vind ik ook zoiets

kinderen krijgen als ze naar huis gaan van het feestje, wat mee naar huis.

wat geef jij mee?

een tasje van de sorbo uit de supermarkt van bv. princessen of winnie de pooh, met daarin rozijntjes en een ballon. Ik heb er een kaartje bij in gedaan met: Leuk dat je op mijn feestje was!

Groetjes Melanie

Ik heb er niets over te zeggen, behalve dat ik het een beetje raar vind, dat je tegenwoordig (of is dat al heeeeeeeel lang zo) iets meegeeft aan de kindjes die op verjaardagsbezoek zijn geweest.



Alsof je ze daarvoor moet belonen ofzo…



Maar goed, daar help ik je niet mee he hedwich…sorry…

Ik zal me er neit meer mee bemoeien…



Misschien een leuke discussie…



:twisted:

haaha marlous , ken je het niet dan, ms is dat plaats/provincie/land verbonden ofzo?

Vroeger was het ook al zo iig, toen wij klein waren en waren geweest op een feestje dat je iets meekreeg.



Wendy heeft vorig jaar meegegeven



een leuk zakje, met een tol erin een zakje snoepjes en een kaartje bedank voor het langskomen …ofzoiets.

Misschien deed mijn moeder het ook, ik kan het mij iig niet herrinneren.



Ik weet wel dat je uitdeelt in de klas als je jarig bent, maar na een partijtje… :think:

Ik weet ook niet anders dan dat je na een patrtijtje iets meegeeft…

Maar goed ik kom ook uit het noorden… :mrgreen:

Toen ik klein was was dat al zo…



Hier is het altijd een snoepzakje…

Ja hoor, wij geven ook iets mee en als Tiemen een feestje heeft gehad, dan krijgt hij ook een zakje mee. Das toch hartstikke leuk?!



Ik deed er toen in het kader van het piratenfeest, schatkistjes in en snoephaaien en wat chocolademunten. En wat balonnen.



Die kinderen vinden dat geweldig!

klopt hoor is ook leuk

ik doe het ook hoor

maar was wel aagje wat iedereen doet eig

wij hebben de eerste keer dat emma een feestje had, werd iedereen verkleed als prinses ( hadden ze eerst de kroon moeten maken) en toen heb ik ze geschminkt en toen hebben we ze op de foto gezet( achtergrond deur met ballonnen) en die fotos hebben we uitgeprint met de tekst, leuk dat je op mijn prinsessenfeest bent gewesst oid… was ook erg leuk en dan wat snoep nog geloof ik

vorige jaar ook zakje sneop…



trakteren op school vind ik wel uitmonden in gedoe hoor,… ze krijgen altijd wat mee naar huis aan spulletjes enzo… waar is de kaas en worst gebleven??



vroeger op feestjes kregen we altijd een snoepzakje mee naar huis.

Ik denk idd iets van een snoepzakje, met een potloodje ofzo. Wordt voor mij in september de 1e keer…

hier heb ik de kinderen ook een snoep zakje meegegeven

en hoeft echt niet veel in te zitten

gaat de meeste er toch om tot ze wat krijgen

jan is al eens thuis gekomen met een skippybal.

hoe leuk ook, zelf zou ik dat niet doen

Haha een skippybal.





Ik heb met Lucas z’n feestje plastic drinkbers gekocht en daar wat snoepjes in gedaan. Doorzichtig foliepapier eromheen, strikje, kaartje, klaar.



Het hoeft niet duur te zijn. Belleblaas meegeven is ook erg leuk. Dat kost bij de zeeman 29 cent per flesje en er staan nog leuke plaatjes op ook. Ik heb laatst van Nijntje gekocht errug leuk.



Ik kan me zelf trouwens niet herinneren of wij vroeger ook kadootjes meegaven. Zal ik ook eens aan m’n moeder vragen. Ik kan me wel herinneren dat ik bij een kinderfeestje aan het einde nig een graai in de snoeppot mocht doen voor onderweg naar huis. Ook leuk.



Wij kregen ook altijd een snoepzakje na het kinderfeestje…

Dat ervaren kinderen vaak ECHT als afsluiter, kunnen ze in de auto nog nagenieten.



Zelf zou ik ook kiezen voor een kleinigheidje en helemaal leuk is als je een feestje met een thema hebt idd… Erg leuk idee om daar bijpassende snoepjes/cadeautjes te doen.



Toen mijn vriendje 30 werd, heb ik mijn eerste kinderfeestje georganiseerd. Iedereen kreeg achteraf een snoepzakje mee :mrgreen:

wij doen het ook hoor. mn vriendinnen doen het ook nl. het is niet dat je iets meegeefd, om te bedanken. maar gewoon het hoort erbij. kinderverjaardag. ik vind het wel leuk… ik doe snoep en wat ballonnen erin. of van haribo. maar luuk is vrijdag jarig. en ik heb wat leuks gekocht. ik heb van die zakjes gekocht van oranje party mix van look o look. komt hele mooi uit. omdat nederland dan ook moet spelen. er zitten heleboel oranje dingen in. zoals een oranje lollie enz. en dan ziet er een hoedje in en een ballon enz. ik doe dat dan in een zakje.

Snoepzakje na afloop is normaal, kadootjes mee na afloop :doh: Wie is er nu jarig dan?? Nee, ik vind dat absurd. Waarom heerst er zo,n cultuur van duurder, beter en mooier?? Lijkt wel of ouders elkaar willen overtreffen/aftroeven met die huidige verjaardagsfeestjes van hun kroost! :think:

Meestal zit er in een kant-en-klare snoepzak ook een cadeautje.

Gewoon zo’n flutding… maar voor kinderen GEWELDIG



Een fluitje met het oog op het WK is ook al een cadeautje, maar net zo leuk als een snoepje voor een kind. Een skippybal vind ik ook veel te ver gaan!!!