wat geef jij je man voor sinterklaas

Help, heb inspiratie nodig.



Wat geef jij je man voor sinterklaas?



Brand maar los!



Gr Janine

u niets… (wij trekken lootjes, en ik heb hem niet getrokken…)



maare



bon voor een dagje sauna?? (en dan natuurlijk ook een voor jezelf)

Hm, wij doen er eigenlijk ook nooit aan. Meestal geven wij wel iets aan elkaar voor kerstmis.

Maareh, wat dacht je van:

  • nachtje weg
  • leuk boek
  • horloge
  • nieuwe mobiel
  • iets voor zijn PC



    (geen idee of hij dat als hobby’s heeft maar met bovenstaande cadeaus zou de mijne erg blij zijn :mrgreen: )

ik heb ondergoed met strikjes gekocht :shifty:







mag ie dAt uitpakken :shifty: :mrgreen:







:inlove:



Guus, heb je ondergoed met strikjes voor jezelf gekocht :inlove: of voor hem :shock: ??? :mrgreen:



Ik heb heel subtiel gezegd dat ik geen lekker luchtje meer heb. Toen zei hij zelf: “hint hint…”

Ik moest lachen, maar geloof me, zelfs dat werkt niet bij mijn romanticus. :lol: :lol:

Ik heb hem een sudokoscheurkalender gekocht voor op het toilet :wink:

Mijn man heeft voor zichzelf een Final Fantasy zoveel spel gekocht dat ergens in de aanbieding was. Dus ik hoefde me dit jaar niet druk over hem te maken. :roll:

Zeg ik niet, hij leest hier ook mee 8)

Vorig jaar een kerstmannenpak :mrgreen: voor de jaarlijkse vossenjacht op zijn school en dit jaar heb ik inmiddels een flesje bodypaintchocolade met een kwastje ingeslagen, hihi, heb al een erg leuk gedichtje in mijn hoofd, kuis natuurlijk ivm de kinderen :mrgreen:

Niets, wij doen met Kerst iets voor elkaar kopen.

helemaal niets, en ook niet met kerst :mrgreen:

kinderen ok, maar voor de verderest vindt ik het allemaal extra duur, vindt het leuke zo af en toe zo wat te geven.





gr mel

niets, wij doen niet aan die dingen…

Ook niet met valentijnsdag en ook niet met verjaardagen en zoveel bij elkaar zijn jaren-dagen enz…



gr patricia

die van mij krijgt een MAClight … daar vroeg hij om :shifty:



kei dure zaklamp :eh:

  • Vulling voor zijn organizer (2008) :mrgreen:
  • 2 computer spelletjes
  • cd die hij graag wilde hebben

    en een chocolade letter

De DVD-box van Heroes, de nieuwe cd van André Hazes (met die duetten) en een chocoladeletter.

Hubbie wist niets, dus ik heb een jeans voor hem gekocht. Hij is al langere tijd aan het klagen dat hij graag een nieuwe wil, maar hij vond dit merk erg prijzig. Daar heeft hij nl. al een jeans van, en die zit perfect. Dus ik heb hem nu een jeans in een andere kleur gekocht. Komt hij zelf ineens met een of andere aanbieding aan van een keyboard (hij heeft eerst gitaar geprobeerd, nu keyboard… heeft er een geleend van mijn neef). Het ligt hem wel (de gitaar dus niet) en nu wil hij graag door ermee. Dus tja, dat heeft hij vanmorgen zelf gehaald in de stad. Hij weet dus niets van de jeans af. Maar dat vind ik niet zo erg, want als hij niet zo eigenwijs was dan had hij gewoon zelf een jeans kunnen halen. Maar goed, nu krijgt 'ie hem dus voor Sinterklaas. :wink:



Maar meestal koop ik een lekker geurtje o.i.d. voor hem.

Heel simpel: NIKS :mrgreen: