Wat geef je een kind dat alles al heeft?!

Isana is over een paar weekjes jarig, ze wordt 2, maar ik zou niet weten wat we haar moesten geven!



We komen om in het speelgoed, kleding heeft ze nog heel veel van Samila en ik koop soms wat bij…



Wie heeft er ideeen??!!

Paar canvas schilderdoeken (kruidvat :wink: ) vingerverf en schort…

Mateo vind het geweldig…



Voorleesboeken, kan je er nooit genoeg van hebben…

thanx!

Isana vindt het sowieso mooi om met Samila’s knutseldingen te spelen…!

hebben jullie een tuin?

Dan speelgoed voor in de tuin !!



Jinthe krijgt een glijbaan.

Ander leuke dingen zijn een kegelspel enzo voor buiten.

Of iets voor in de zandbak?

bliklopen

kegelset,

zwembadje

sjoelbakje ( is vanaf 3 de kleinere sort maar goed al vast kan geen kwaad toch? als ik zie watmijn oppaskindje nu al doet en leuk vindt is ook 2)

idd knutselspullen

Een dikke kus en een storting op de bankrekening !



:wink: !



Gr Josien

@josien wrote:

Een dikke kus en een storting op de bankrekening !



:wink: !



Gr Josien




de kids vinden het toch wel leuk om iets uit te pakken he?! :wink:

maar het is op zich geen slecht idee hoor!

We hebben zeker een tuin. Glijbaan vind ik ondingen eerlijk gezegd. We hebben ook niet heel veel gras, dus op de stenen??!



Maar dan die loopklossen enzo, misschien wel leuk.

  • Een abonnement op de dierentuin (voor de ouder die het kind meeneemt want een 2 jarige is gratis).


  • Nieuwe schoenen.


  • Verkleedkleren.


  • Dagje naar Plopsaland of Land van Ooit.


  • Poeziealbum.

Hmmm, poeziealbum…

Ik had t er vandaag net met mn man over dat die vriendenboekjes van tegenwoordig veel leuker zijn dan de poeziealbums van vroeger (en nu ook wel natuurlijk)

Maar ik vind Isana eigenlijk nog te jong voor zo’n boekje, daar heeft ze helemaal nog geen benul van, dunkt me.

Bovendien heeft ze nog niet echt vriendinnetjes…



Misschien wel alvast wat dingen voor haar nieuwe kamer, maar ik weet nog helemaal niet hoe ik deze ga inrichten.



Lastig hoor.

ik vraag gewoon wat centjes… wil julian zijn kamertje opleuken… dan geven ze er maar een prutteltje bij… ik zou het niet weten man… haha,



een eigen stofzuiger???

Maar een Poesiealbum is leuk voor later. Ik ben zo enorm blij dat ik een van alle overleden opa’s en oma’s een pagina volgeschreven heb. Het is het enige tastbare. Ik raak dan soms zo’n blad aan en denk: opa heeft dit ook vastgehad. En oma heeft lijm op dit plaatje gedaan. Geweldige herinnering vindt ik dat. En ze hebben naar eigen smaak plaatjes erbij gezocht. O.a. om die reden vindt ik dat een kind een poesiealbum zou moeten hebben.

Samila heeft al gevraagd of wij ook in haar vriendenboekje willen schrijven :mrgreen: hahaha.

Zo kunnen we onszelf ook onsterfelijk maken.

En de opa’s en oma’s eventueel ook, hahaha (zie t al voor me, wat wil je later worden??! haha, oudste opa is 69, jongste 63)

ik denk dat ik in ieder geval het volgende op haar lijstje zet:


  • step
  • glijbaan voor in de tuin
  • bepaalde leesboekjes van Dora

Hier ook een kind wat bijna alles heeft.



een armbandje???

puzzels???



een speeltent ??

dokterskoffer ??

Een kinderpicknicktafel? Lang woord …is een goeie voor galgje… :lol: .

Thies kreeg een houten picknicktafel op zijn eerste verjaardag. Het is nog steeds een enorm succes!

Ik lees trouwens met je mee want Thies wordt bijna 2 en we weten het uiteraard ook niet… :lol: .

Groetjes,Monique.

@Sannon wrote:

Hier ook een kind wat bijna alles heeft.



een armbandje???

puzzels???



een speeltent ??

dokterskoffer ??




armbandje vind ik haar nog te klein voor. een echte dan. ze heeft wel van die houten dingen.

puzzels heeft ze wel

speeltent heeft ze ook

dokterskoffer? misschien? Zal wel door samila weggekaapt worden :mrgreen:

DVD

verkleedkleren

heb zomerschoenen aan mn schoonouders gevraagd. die zoeken we wel zelf uit.



mn ouders geven als t goed is een step.



mn broer zoekt dingen voor het Dora kasteel.



verder veel boekjes gevraagd.

Bedankt voor het meedenken!