wat gaat ze hard

in een paar dagen tijd is ons meisje zich op gaan trekken, stapt om de stoelen en tafel heen, en begint ook te kruipen…

wat gaat dat ineens hard…vanuit rugligging naar je buik en in zithouding is al helemaal geen kunst meer

jeetje mn baby wordt langzaam dreumes,

ik weet alleen niet of mama daar al aan toe was

hoewel t ook wel weer heeeel erg leuk is :inlove:

En ik vind het al snel gaan! LOL :lol:

Hier kan ie gelukkig nog niet eens goed draaien :pray: :oops: :mrgreen:

Oh wat mooi zeg Kris! :inlove: :inlove: :inlove:



Ook wel heel herkenbaar eerlijk gezegd… de laatste weken gaat het ineens zo hard.

Alsof ze zelf niet kunnen wachten om dreumes te zijn hihi. :lol:

tsja madammeke heeft ook echt zo n blik in de ogen van YESSSS eindelijk kan ik komen waar JIJ me niet wilt hebben wahaha

ik heb inmiddels de woonkamer nog even kruipend bekeken of er nog dingen zijn die gevaarlijk kunnen zijn, t viel mee gelukkig, maar heb ook wat zware voorwerpen verwijdert die eventueel kunnen vallen als ze zich er optrekt…

nu de keuken nog…en leren hoe je van die hoge drempel komt zonder blauwe plekke, ach t is mn andere dochter ook gelukt dat te leren, t lukt deze ook wel weer haha

alleen papa kan er nog niet zo veel mee, die vind t maar eng allemaal… :lol:

ik vind het ook erg hard gaan, volgens mij heeft iedereen dat wel :lol:

ja denk ik ook hoor, maar t is definitief mijn laatste kindje, dus dan is t toch een soort van dubbel afscheid …hoewel ik t bij mn andere twee net zo voelde, voelt het nu toch nog iets heftiger

maar t is ook weer geweldig hoor…

mevrouw heeft zojuist ontdekt hoe het stereo meubel opengaat…jippie :dance:

ik zou zeggen, dubbel genieten :inlove: :inlove: :-*





@kristalkindje wrote:



mevrouw heeft zojuist ontdekt hoe het stereo meubel opengaat…jippie :dance:




:lol: :lol: :lol:

en ja hoor, dankzij de inspanningen van haar grote zus, die een speeltje steeds een stukje van haar af legde kruipt ze, op handjes en knietjes nog wel, ik heb nog nooit een kindje gehad dat zo netjes kroop haha

oudste sloeg dat gewoon over en ging meteen op handen en voeten als een soort krabje lopen

middelste zat op dr gat met een voetje eronder en wipte zo als een kikkertje door de kamer…we hebben t wel eens geprobeert na te doen met de nodige blessures tot gevolg :lol:



maar eva-linde kruipt dus gewoon op haar knietjes en handjes…met een ondeugend snoetje en een grote grijns, jaaaah nu is de wereld vanMIJJJ :mrgreen:

:inlove:

eisblume…14 weken? wauw wat gaaf zeg :inlove:

Ohhh wat leuk Kris! Hihihi ja nu gaat er een wereld open :wink:

Het gaat ook enorm hard ineens…Kindjes vanaf 8 maanden zitten in de ondekkingsfase waarvan ze veel gaan uitproberen.



Katie rolde in mum van de tijd door het hele huis heen… Ook kruipen deed ze alleen naar achteren maar sinds kort ook naar voren! Maar zichzelf optrekken gelukkig nog. :lol:





En het schitterende van alles is dat ze kan zwaaien :inlove: Dus geniet er extra van want je vraagt je af waar de tijd blijft…

tsja dat weet ik maar al te goed, mijn eerste baby word in juli al weer achttien :roll: en ik zie dat kleine ventje nog met zn mollige knuistjes en witte haartjes op kromme pootjes achter de kipjes aan hobbelen :inlove:

nu pakt ie met zn pa een biertje in de pub :lol:

@kristalkindje wrote:

nu pakt ie met zn pa een biertje in de pub :lol:


tja, elke leeftijd heeft zo z’n charmes :wink: :lol:

absoluut!! en het is ontzettend leuk om een baby EN zo n bijna volwassen knul te hebben :mrgreen:

@kristalkindje wrote:

absoluut!! en het is ontzettend leuk om een baby EN zo n bijna volwassen knul te hebben :mrgreen:


Dat heb ik ook, al noem ik de één mijn kind en de ander mijn partner :shifty: :wink:

hihihi in dat geval heb ik twee pubers :mrgreen: :lol: :lol:

Een rustig moment, even achter mn laptop met kopje koffie, ze speelt lief, en rustig , in de kamer, of nee toch niet…ze kruipt op hoge snelheid langs de tafel en ik zie dat ze een shirt van haar broer te pakken heeft en over hoofd heeft gedrapeert…nou ja dat ruim ik zo wel op denk ik , ze doet niks gevaarlijks ofzo :slight_smile:

Dan hoor ik de la waar mn borden in staan rammelen, die kan ze dus open krijgen…op het boodschappenlijstje in mn hoofd vul ik aan “kinderslotjesâ€? :roll:

ik pak haar bij de la weg en zet haar op de grond midden in de keuken…krijg een lach van oor tot oor en ze zwaait daahaaa mama…ik smelt en ga vlug even verder met mn mailtje

Dan hoor ik haar zingen lalalala…kijk over de tafel en zie dat ze de doos waar nog wat op te ruimen boodschapjes instonden heeft leeggeruimd, en vrolijk in die doos is geklommen. Snel ruim ik de prei en de halvarine op die nu op de grond liggen …had ik ook meteen even moeten doen natuurlijk haha :oops: :lol:

ondertussen ben ik haar alweer kwijt, in de kamer zie ik nog net hoe ze de ons hondje een lekkere zoen geef, gelukkig is ons hondje een schat en likt ze vrolijk terug wat haar een kakelende lach ontlokt.



Ik zie dat ze veilig in de kamer aan t spelen is en ga snel de mail verder schrijven zoda t oma in amerika niet denkt dat we haar vergeten zijn…maar zie dan ineens mijn kleine meid langskruipen met een afgewikkelde rol wc papier die ze helemaal om zich heeft gedrapeert, ze heeft de grootste lol…o ja…die stond op t kastje om mee naar de wc te nemen straks…kan ze daar nou ook al bij???



Als ik haar naar de woonkamer volg zie ik dat ze mijn vensterbank al leeg heeft gehaald alles staat keurig op de grond ervoor, geen gevaarlijke obecten , die had ik al opgeruimd een paar weekjes terug

Vanuit mijn ooghoek zie ik ineens iets fleurigs balanceren op de leuning van de bank,huh…is ze daar zelf opgeklommen? Dat kon ze gisteren nog niet…de bank staat vrij en is aan de achterzijde wel een meter hoog ofzo…ik til haar dus maar snel er vanaf en zeg kom maar mama geeft je een banaantje…dahaaa mama zegt ze weer lief en wuift met t handje…

Ze kan nog net niet bij de klink van de deur…maar ik heb t al gezien, nog een paar centimeter of even ontdekken dat e ook op je speelgoed kist kunt staan en weg is ze



…vanmiddag hub maar even instructie geven voor het omhoog zetten ervan…

13 maanden…een lieve kleine wervelwind…HELP

mijn mail bestaat uit vijf regeltjes…best veel :lol:

wat mooi geschreven! en wat klinkt dat bekend :slight_smile: ik vond Femke gisteren voor het eerst op haar knietjes op de eerste traptree :shock: tijd voor een traphekje :slight_smile:

Geweldige foto’s, vooral met de vaatwasser!!! Haha voor de rest komt het hier heel bekend voor. Vooral de dingetjes die niet mogen zijn erg interessant!!