Ik vraag me af of mijn jognste dochter krullen krijgt, zal effe een fotootje plaatsen ter illustratie. Ik ben heel benieuwd, het zit wel in de familie, mijn zus heeft krullen, maar ik en mijn man niet…en het zou de eerste zijn van onze kinderen :shock: . Of is dit gewoon slag,er zit nog niet veel haar, maar wat denken jullie, zouden dit krullen kunnen worden ?? :shock: Als ik het nat borstel, dan zit het binnen notime weer alle kanten op :lol: .
Lijkt mij gewoon babykrulletjes :inlove:
Mijn zoon had dit ook. Na de eerste keer kapper was het weg
Hij heeft nu wel nog iets slag, maar het is meer stijl hoor…
Kan je nog niets van zeggen denk ik.
Mijn dochter heeft het laatste half jaar pas krullen gekregen. Het had altijd wat slag maar nu helemaal krul :inlove:
Afwachten maar…
Kun je volgens mij nog niet zeggen.
Mijn neefje die had vroeger als baby ontzettend veel krullen ( nu geen 1 krul meer )
Mijn nichtje had bij der geboorte gewoon stijl haar tot haar 1ste verjaardag, en daarna kreeg ze krullen.
Bij mij zijn ze allebei geboren met zwarte krullen, maar daar is niks meer van over…
B´Elanna is donkerblond geworden, met een heel kleine slag in haar dikke bos en Benthe is inmiddels hoogblond met niks geen slag , laat staan krul, meer…
hier ook de meiden geboren met veel en donker haar, later ging het ook nog flink krullen en nu ze ouder zijn, donkerblond, dik haar met maar een klein beetje slag erin, zo veranderlijk het haar van kleine ukkies, moppie is onze kaalste baby, en de haartjes die ze heeft zijn blond, lig in een deuk als zij later de donkerste wordt van de vier met krullen :mrgreen:
haha… heel erg bedankt voor de reacties, het is wel duidelijk dat ik alleen maar kan afwachten, en dan zien we het vanzelf :lol:
@Madre wrote:
Lijkt mij gewoon babykrulletjes :inlove:
Dat had ik ook… Q. had supermooie krulletjes (ik heb ook veul krullen) tótdat ik naar de kapper was geweest… Vond ik zoooooo jammer!
@yv@e wrote:
@Madre wrote:Lijkt mij gewoon babykrulletjes :inlove:
Dat had ik ook… Q. had supermooie krulletjes (ik heb ook veul krullen) tótdat ik naar de kapper was geweest… Vond ik zoooooo jammer!
Ooh, dat lijkt me erg! Ik durf dus niet met mijn zoon naar de kapper, bang dat de krullen verdwijnen. Ze zijn zo lief :inlove:
Lekker laten groeien dus… :mrgreen:
Enneh… Ik ken iemand die op 28-jarige leeftijd alsnóg krullen kreeg… Dus er is hoop…
hey hey
mijn oudste kreeg pas krullen met 7 maanden
en de jongste al met 3 maanden
allebei wel heel donker haar
de oudst had bijna zwart haar is nu blond haha
je weet het nooit
de jongste is 6 maanden heeft rooiig haar haha
xxx