Aardappel anders met een grote bak sla en komkommerpartjes
Broccolisoep
Zelfgemaakte groentesoep met stokbrood en kruidenboter. :drool:
tomatensoep met lekker veel tomaat en balletjes en stokbrood :drool:
Hihi… Soep, soep en nog eens soep dus 8)
:lol: idd had niet eens gezien maar is ook lekker makkelijk soep :thumbup:
spinazieovenschotel
suzanne
Gisteren zouden we uit eten gaan, maar toen stonden we met een misselijk kindje voor de deur van het restaurant. Toen hebben we maar rechtsomkeert gemaakt en dat was maar goed ook. :sick: Uiteindelijk hebben we maar brood gegeten, want het was te laat om te koken en we hadden honger!
Dus, vandaag tweede poging om buiten de deur te gaan eten. Niet heel sjiek, maar gewoon lekker bij van der Valk in Voorschoten. (en ik maar de hele dag vragen: ‘Juul heb je nog buikpijn? Juul, ben je nog misselijk?’ Ze wordt nu al gek van me, haha!)
We hebben maar weer eens patat gegeten,waren nl laat klaar met de intere verhuizing van de meubels. :mrgreen:
Ik eet vanavond geitenkaas maaltijd salade
En manlief en de kids eten
Aardappel puree wortels en groete burger
Bloemkool, aardappels en een burger.
sperziebonen, aardappels en een kipburger :drool:
hopelijk besluit zoonlief vandaag om maar weer eens wat te eten :wall:
Broccoli, schnitzel en aardappels
Na de uit eten flop van gisteren met mevrouw ‘lustniet’, eten we vandaag bietensalade met een stokbroodje. Lust ze ook niet, dus Juul krijgt worteltjes, gehaktbal en aardappels. Dat lust ze ook niet, maar dat is dan pech.
(Juul lust dus normaal echt alles, dit is helemaal nieuw voor me… :shock: )
piepers, bloemkool, witlof en een kipfilet met spek er om heen.
Shoarma met salade.
Volkoren spaghetti met roergebakken bladspinazie en een carbonara sausje :drool:
gebakken aardappeltjes met salade en een cordon bleu.
Yoghurt toe.
Zelfgemaakte pizza. :inlove:
mix van groente, kleine pittige gehaktballetjes en rijst erbij. Met wat salade ernaast.