Wij gaan aan de friet van de snackbar. We zijn zooo lui. A zit in de nachtdienst en we hebben oliebollen gebakken en dus geen zin in enorme maaltijden. Eigenlijk had ik wel zin in een salade, maar ik heb dus weer geen zin om naar de super te gaan voor salade ingrediënten… :oops: :oops: :oops:
Vandaag aardappel anders smaak bacon ui met gehakt en sperziebonen.
Morgen steengrillen/gourmetten.
Nieuwjaarsdag soep met brood.
Minipizza’s met rauwe ham, kaas, mozzarella en macademianoten + vitello tonato
@Becky wrote:
Gevulde paprika :drool: met slauitstekend plan! Moet ik ook weer eens maken. Suf is dat he, hoeveel gerechten of recepten je weer vergeet. Ik heb echt een hoop van die recepten die ik dan een tijdje regelmatig maak, en langzaam verdwijnen ze weer, en echt niet omdat ze niet lekker zijn, maar gewoon omdat ik ze vergeet :wall:
vandaag een paprika-soepje, daarna risotto met tuinbonen, geitenkaas, honing en tijm en een salade.
Groentesoep en broodje kroket.
Verjaardags eten :mrgreen:
Morgen eten we bij mn schoonzussen
Daar is het vanaf 19 uur lopend warm en koud buffet :drool:
Rijst met kipfilet/groenten en vanavond oliebollen en kipstukjes :drool:
We gaan oliebollen bakken bij mijn ouders. Daar gaan we bonensoep of friet eten (Wat je lekker vindt!)
Vanavond ben ik alleen met de meiden. Ik ga gevulde eitjes maken en een schaal oven nachochips met zongedroogde tomaatjes en kruiden kaas.
Ik weet het nog niet. De kinderen worden door hun vader opgehaald vanmiddag om chinese te eten bij oma. Ik geloof dat ze na middernacht thuis worden gebracht. Ik heb eend in de vriezer. Misschien dat ik dat in de oven gooi met parsnips. :think:
Visgourmet
We hebben gegourmet omdat Mateo dat graag wilde, maar Mark en ik houden er allebei niet echt van.
Gelukkig hebben we oliebollen.
Gisteren: patat met restje kip en een salade.
Vandaag: aardappelen, gehaktballen en groenten. Weet alleen nog niet welke groenten.
restjes, denk zuurkool, maar moet nog kijken wat ik precies in huis heb.
suzanne
Aardappelen,rode kool , kipfilet
Hutspot! :lol:
Vanavond: broccoli, aardappelen en kip
Morgen: nasi met een flink groentepakket erdoorheen.
Ribeye, sperziebonen met katenspek, aardappels
Broccoli vlees en aardappels
Verse pasta, zelfgemaakte tomatensaus en een salade
Ik vanavond maar weer eens heerlijke Italiaanse lasagne maken. Was met de kerstdagen bij familie in Napels en heb dit heerlijke recept meegenomen; met aubergines, paprika en lekker een krokant laagje oude kaas erbovenop!